Notatblokk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 17 min på å sette på klesvask, rydde og vaske rommet syns jeg er ganske bra Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skal jeg gå ned å lage kakao eller skal jeg bare sitte her å være trøtt uten og få gjort noe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hagnesta Hill og Vapen & Ammuntion er to virkelig gode album av Kent. 7698317[/snapback] Du & Jag döden må også nevnes, syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skal jeg gå ned å lage kakao eller skal jeg bare sitte her å være trøtt uten og få gjort noe? 7698336[/snapback] Gå ned og lag kakao, mye bedre enn å sitte her og ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Pac-man: ok, da gjør jeg det Så skal vi se hvor lang tid jeg bruker på å lage kakao. Hva tipper dere? Edit: np: Sonata Artica - Still Loving You Endret 11. januar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hey! Skjer i SO?? ANdeby: Toppen 5 minutter!! Endret 11. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
vesla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Oohoo! Nå er det MASSE snø i Fredrikstad! Men den forsvinner sikkert snart igjen da..! Jula kom 20 dager for tidlig Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Snø her og! Kommet sikkert 10 cm i dag!! Konge!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Snø er oppskrytt. Kan holde seg til fjellene, skogen og julekortene! Brødskive med smør, cheddardipp, sørlandschips med creme fraiche og sjarlottlauk og urter og hvit ost oppå det hele var i grunn ganske godt ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå ble jeg skikkelig sulten! Kanskje jeg kan overtale mamma til å lage indrefilèt med ris, bernaisesaus og brokkoli for å feire femmer i matte muntlig Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Noen sanger/albumer til deg Skilpadde: Album Cold - A different kind of pain 3 Doors Down - Seveteen days Crossfade - Falling away Poets of the fall - Signs of life, Carnival of rust Switchfoot - The beautiful letdown Something Corporate - De fleste albumene Sanger Dishwalla - Angels or devils, Candleburn, Collide Duran Duran - Ordinary world Depeche Mode - Dream on Cold - Wasted years Endret 11. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lurer på om jeg skal fyre opp lasagne i dag. Og baguetter. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det noen her som har hørt Sommerflørt av Frode Alnæs?? *elske* Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Oh, tusen takk jeg skal teste ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skilpadde, av chille drømmesegbort-sanger har jeg en hel haug å anbefale Miriam Stockley - Perfect Day Nick Cave - Just a Perfect Day Unwritten Law - Cailin Fleetwood Mac - Albatross Secret Garden - Nocturne Secret Garden - Serenade for Spring Sigur Rós - Glosoli Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World Michael W. Smith - Letter to Sarah The Connels - 74-75 Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna Christine Gulbrandsen - Alvedansen Øystein Sunde - Fenderslåtten Øystein Sunde - Fanitullen Henning Sommerro - Vårsøg Henning Sommero - E Slåttåtejå William Orbit - Adagio for Strings William Orbit - Hacker's Theme Vangelis - Movement 5 Vangelis - Movement 6 Vangelis - Conquest of Paradise Vangelis - Bon Voyage Pink Floyd - Echoes Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Pink Floyd - Set the controls for the heart of the sun Pink Floyd - Careful with that axe, Eugene Mike Oldfield - Tubular Bells Jan Hammer - Crocket's Theme Radiohead - Idiotique vs. Crocket's Theme Portishead - Toy Box Portishead - Glory Box Portishead - Music to fuck to Portishead - Roads Portishead & Kraftwerk - Sonar Blow Job For å nevne noen få Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hagnesta Hill og Vapen & Ammuntion er to virkelig gode album av Kent. 7698317[/snapback] Du & Jag döden må også nevnes, syns jeg. 7698344[/snapback] Du har rett i det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjempedrittvær i dag. Men snø er litt glatt, så sånn sett er det litt morsomt, men ikke når man står i kø. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Haha, noen som kjører kjelke utafor. 1cm med snø. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bach - Air, funker jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg