Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Would you like some cheese with that whine? :)

Sutrekopp :p Smile to the world, and the world fucks you over...

7696260[/snapback]

Jeg veit :p Men som sagt: Alt bedre nå. Nesten. Må bare få tilbake følelsen i finga og fotan (;

7696271[/snapback]

Det høres ut som om at du har en plan der ja ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres ut som om at du har en plan der ja ;)

7696291[/snapback]

Noe sånt. Snart ferdig :wee:

NP: Mindless Self-Indulgence - Tornado

AgentP: Da er vi to. Jeg skal drikke malibu ^^

(Og kanskje en harvey wallbanger delux?)

Eplefe: Sånn varmeflaske, kanskje? (: Eller legg deg på magan, det hjelper faktisk.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Vi har sett på Hamsuns "Sult" i norsken. Jeg sovnet elegant :) Stakkars Hamsun. Og nå har jeg solgt billetten min til russetreffet i Stavanger. Vi slutter en time tidligere i dag, deilig.

Videre planer for dagen er å rydde og støvsuge rommet, og vaske klær før jeg drar til Marius i morra :)

Lenke til kommentar
Skal du ikke på russetreffet? Trodde sånn ca. alle ville dit. :p

7696556[/snapback]

Fant ut at jeg heller vil bruke de pengene til å ta en helg sammen med Marius :) Treffet hadde bare blitt masse utgifter, jeg har ikke bil, og tog til Stavanger for et par døgn er ikke såå fristende ;) Dessuten har behovet for å være russ fadet litt bort i det siste.

Lenke til kommentar

For min del kommer ikke 4. - 6. mai fort nok :p

Interessant å se om danielzu klarer å få seg billett også, så jeg slipper å dra alene fra det kalde nord, men overlever vel uten ham også :p

Ja ja, da har jeg 2 timer fri hvor jeg ikke kommer meg fra skolen og ikke har noe å gjøre på skolen.

Alltid like gøy...

Nei faen, stemmer :/

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært på fagmøber og kjøpt ting :)

Stuebord

446.jpg

+ TV-bord

129.jpg

= 2300 kr

Er fornøyd :) Bordet var litt kinky og bygge sammen, men verdt det. Nå skal det instaleres blacklight under så det lyser opp av glassplata.  :cool:

Var også innom Rema 1000 og kjøpte en potte med

pink%20flower.jpg

for å pynte opp litt.

Nå blir det fint her :) Skal ta skikkelig ommøblering til helgen med flytting av akvarier *sukk*

Bordet og TV-bordet har samme farge, selv om det ikke ser sånn ut. Fargen er som en blanding av begge.

7693435[/snapback]

TV-bordet og bordet var veldig fint :) Tror bordet kan bli utrolig tøft med downlights på.. !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...