Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe Neppe :p

Jeg slutta å poste i SO fordi det var enkelte brukere som skulle motvirke min autoritet i etthvert tilfelle og lage krig hver gang noe ble gjort. Derfor opptro jeg som den voksne av begge parter, da det tydeligvis skulle bli enda mer krig i ettertid...

Men nå er det ett lukket kapittel og jeg sitter her nå og da :)

Aspstein tror jeg leker sivilmilifant om dagen, han er ikke online før rundt 1600 hours hver dag.

Lenke til kommentar
Det har vært mange mods under 18, de vil bare ikke såre deg.

7696112[/snapback]

Men jeg er bare en søt pewsekatt :cry:

Men dette sto i en post Simen1 lagde om hvordan man kan bli en moderator

Vi har så vidt jeg kommer på i farta bare ett fast krav og det er at man må være 18 år.
Lenke til kommentar

[whine]Wuhu. Jeg mista bussen på morran i dag, så man kom seg ned til toget og alt så ut til å gå bra. MEN neeeida. Der blei man ståanes ute og fryse rumpa av seg i nesten en time pga forsinka tog. Så kommer man på skola og får vite at det er fritime!? Gawd! :hrm:

Og ikke nok med det. Vi skal ha tre kvarter skole, før vi skal ut i kulda og spise pølser og gå tur til ære for skolesammenslåinga. Ffs. Drittskoledag. [/whine]

Sånn. Alt bedre. Nå skal jeg se Sex & the City :)

Lenke til kommentar
[whine]Wuhu. Jeg mista bussen på morran i dag, så man kom seg ned til toget og alt så ut til å gå bra. MEN neeeida. Der blei man ståanes ute og fryse rumpa av seg i nesten en time pga forsinka tog. Så kommer man på skola og får vite at det er fritime!? Gawd!  :hrm:

Og ikke nok med det. Vi skal ha tre kvarter skole, før vi skal ut i kulda og spise pølser og gå tur til ære for skolesammenslåinga. Ffs. Drittskoledag. [/whine]

Sånn. Alt bedre. Nå skal jeg se Sex & the City :)

7696249[/snapback]

Would you like some cheese with that whine? :)

Sutrekopp :p Smile to the world, and the world fucks you over...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...