NgZ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du trenger ikke få en emo - bare blie en. *hurt myself so noone else can do it* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tralala. Gears of War greid ut for andre gang! Fyyy faaan for ett spill! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bah. Jeg skulle liksom gjøre lekser, dusje og komme meg i seng til rett tid, men neida. Jeg måtte sovne eller noe. Bortevekk var jeg i alle fall. Stor sannsynlighet for at jeg har spilt siden ca 14:30 også. Makan... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bah.Jeg skulle liksom gjøre lekser, dusje og komme meg i seng til rett tid, men neida. Jeg måtte sovne eller noe. Bortevekk var jeg i alle fall. Stor sannsynlighet for at jeg har spilt siden ca 14:30 også. Makan... 7695110[/snapback] Haha.. Typisk.. Har også sløvet bort stort sett hele dagen.. :S Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 I dag hjalp jeg naboen med noen pc problemer Han er skikkelig kul, for han tilbydde meg den gamle pc-en hans Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Heldig du er Hm. Sover vist ikke jeg. Tror jeg skal se en episode til av Ramsey's Kitchen Nightmares. Så akkurat episoden med momma cherry's soul food. Fikk jævlig lyst på, så sinnsykt digg ut *sulten* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hmm... nå har jeg fått gjort unna skolegreiene. nå gjenstår bare dusj og soving. men jeg tror jeg tar soving og så dusjen når jeg våkner. Fungerer nok bedre... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Faen, jeg begynte å spille FretsOnFire, og plutselig var halve natten gått. Jeg må skaffe meg et gammelt tastatur som ikke harmediataster og sånn drit, jeg får ikke holdt det skikkelig. Fingrene mine kommer til å få kronisk krampe hvis jeg fortsettter mye lenger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Faen, jeg begynte å spille FretsOnFire, og plutselig var halve natten gått. Jeg må skaffe meg et gammelt tastatur som ikke harmediataster og sånn drit, jeg får ikke holdt det skikkelig. Fingrene mine kommer til å få kronisk krampe hvis jeg fortsettter mye lenger. 7695226[/snapback] Det frister å laste ned FoF, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe særlig når man har GH. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det frister å laste ned FoF, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe særlig når man har GH. 7695232[/snapback] Da må du nok gi opp søvn og gli inn i konstant insomnia Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det frister å laste ned FoF, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe særlig når man har GH. 7695232[/snapback] Jeg ville nok heller hat GH ja.... :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jaja. Da prøver jeg å sove litt. Er avspent av en annen verden så det skal bli spennende Sove godt alle søte troll. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lykke til med søvnforsøk. Burde vel ha køyet for en stund siden jeg også..... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Omg ffs bbq! Nå gidder jeg ikke mer gymrapport. Den er jo allerede nesten 1 måned for sen, 1 dag til gjør vel ikke noe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Damn! Sovna foran pc'n og sov her i hele natt, jeg Skal nevnes at foran pc'n er det en sofa da (; Maffmaff. Stille her nå. Alt av forumhorer lagt seg? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Omg ffs bbq! Nå gidder jeg ikke mer gymrapport. Den er jo allerede nesten 1 måned for sen, 1 dag til gjør vel ikke noe. 7695279[/snapback] Første termin er jo snart over da, er vel et stort minus at du ikke har levert rapporten? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 NP: Stevie Ray Vaughan - Pride and Joy Idag skal jeg ut til Vestby og levere en jakke, hente den nye t-skjorten min, besøke farfar, handle klær, handle mat og høre på musikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Steven Ray Vaughn rocker så latterlig hardt. Når Jimi Hendrix sier at han blir imponert av deg, da vet du hva du driver med. btw fdge: http://www.youtube.com/watch?v=Ce5JG978QV0 - YouTube er nede nå, men videoen er helt klart verdt å sjekke ut. Endret 11. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Sett den videoen for mange ganger, Steffy. Men ja, SRV bra. <3 Nå forsøker jeg å finne ut hvor mange eksemplarer det finnes av en LP jeg har. Pink Floyd - The First XI Men finner faen ikke noen gode sider. Vil også evt finne ut hvor mye den blir solgt for. Endret 11. januar 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg