Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, faen ass.. jeg svelga et plekter i stad..

Hadde det i munnen mellom tenna og pusta som vanlig innover, for da lager det sånn morsom klaprelyd mellom tenna..  men plutselig så forsvant det.. :(

Helt nytt var det også. Kanskje jeg ser det igjen...

7694693[/snapback]

Det kommer nok ut igjen skal du se. Men det blir nok minst like ubehagelig å lete etter det som å svelge det.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Har et kjempeproblem med Frets on Fire. Hele interfacet bare henger seg totalt helt plutselig. Sangen og fretboarden raser videre, men tastene gjør ingenting. Blah! Det var jo stilig.

Får selvsagt ikke posta på forumet deres før en moddis har godkjent meg..d'oh.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Kommer til å få senebetennelse av Frets on fire. Blir pokker så anstrengt i håndleddet etter ei stund. Funker visst best når man kjører kompatibilitetsmodus Win98 og 640x480.

Mye letter med gitarkontroller, der sitter man bare avslappet i sofaen og flikker på fretbaren og trykker på halsen. Tastene på tastaturet blir liksom altfor små.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det kommer nok ut igjen skal du se. Men det blir nok minst like ubehagelig å lete etter det som å svelge det.

7694716[/snapback]

Gikk ganske lett ned, det var veldig glatt skjø :D Men kommer nok ikke til å leite etter det gitt, får kjøpe meg et nytt et i morgen..

7694881[/snapback]

Penger vokser ikke på trær.. Foreslår at du leter etter den, tar bilder, og viser intarweb hele seansen!

Lenke til kommentar

7694716[/snapback]

Gikk ganske lett ned, det var veldig glatt skjø :D Men kommer nok ikke til å leite etter det gitt, får kjøpe meg et nytt et i morgen..

7694881[/snapback]

Penger vokser ikke på trær.. Foreslår at du leter etter den, tar bilder, og viser intarweb hele seansen!

7694894[/snapback]

Tja, var plekteret vannbasert så har det nok blitt fordøyd :/

Lenke til kommentar
Oppgaver om klimasoner, vindsystemer, værrapporter og havstrømmer er kjempegøy!  Jeg kan garantere dere at det finnes ikke noe annet jeg heller ville ha drevet på med nå. :fun:

7694956[/snapback]

Kan jeg friste deg med en rapport over egentreningen i gymmen, som foregikk for flere måneder siden? :fun:

Lenke til kommentar
Oppgaver om klimasoner, vindsystemer, værrapporter og havstrømmer er kjempegøy!  Jeg kan garantere dere at det finnes ikke noe annet jeg heller ville ha drevet på med nå. :fun:

7694956[/snapback]

Har du med Correolis-effekten da? Den er jo gøyal. :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...