Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bli mod krever mer enn bare å rapportere mye :)

7692334[/snapback]

Er klar over det :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen ganger per år trenger vi en eller flere nye moderatorer. Det er forumstyret som velger moderatorer etter rådføring internt med blant annet eksisterende moderatorer. Det er ganske mange som ønsker å bli moderator og det gjelder å velge med omhu så brukerne på forumet blir mest mulig fornøyd med valget. Vi har så vidt jeg kommer på i farta bare ett fast krav og det er at man må være 18 år. Resten er litt mindre håndfaste krav. Vi ønsker folk som er meget aktive på forumet og har lyst til å moderere. Det er også ønskelig at vedkommende har oppført seg bra på forumet (0 advarsler) og holder seg saklig og høflig. Noen ganger er det behov for økt moderering i bestemte deler av forumet og da søker vi folk med interesse for disse delene av forumet slik at det blir naturlig for dem å moderere der. Når forumstyret har diskutert og vurdert kandidater så spør vi den eller de vi ønsker. Hvis det er noen som takker nei så må vi finne en annen kandidat.
Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Å bli mod krever mer enn bare å rapportere mye :)

7692334[/snapback]

Man må liksom ha det i blodet, liksom.

7692369[/snapback]

Samme er det med konger.. Har man ikke blått blod blir man ikke konge...

Har man ikke 0'er og 1-tall i blodet går det dårlig..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
0'ene og 1-tallene er tenkt som binarys :p
Lenke til kommentar

Burde du ikke heller imponere ved å vise deg som en høflig person som ikke virker som en bedreviter, men en som er villig til å innrømme sine feil, og så rapportere brukere andre steder enn SO? For strengt tatt. Annet enn folk som spammer ned tråden, tror jeg ikke folk bryr seg så mye. Bortsett fra du da. Greit nok, om folk quoter en billiard ganger, men to quotes går helt fint, og tre burde og gå greit når det er korte innlegg.

EDIT: Gleder meg til jeg blir atten og kan søke som mod selv.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Burde du ikke heller imponere  ved å vise deg som en høflig person som ikke virker som en bedreviter, men en som er villig til å innrømme sine feil, og så rapportere brukere andre steder enn SO? For strengt tatt. Annet enn folk som spammer ned tråden, tror jeg ikke folk bryr seg så mye. Bortsett fra du da. Greit nok, om folk quoter en billiard ganger, men to quotes går helt fint, og tre burde og gå greit når det er korte innlegg.

EDIT: Gleder meg til jeg blir atten og kan søke som mod selv.

7692422[/snapback]

Hvem hendviser du deg til nå?

 

Du søker ikke om å bli mod

 

Hvordan bli mod

Lenke til kommentar
Blir alt man bestiller fra utladet fortollet?

7692544[/snapback]

 

Nei.

 

Egentlig, skal alt kjøpt som er merket med en verdi over 200,- bli fortollet, men det er ofte der du bestiller fra markerer verdien litt under 200,-, samt. at de markerer pakken som gave/gift, noe som gjør at prisen må være høyere enn 200,- for at den skal fortolles (tror jeg).

 

Det er ikke alltid pakkene stopper i tollen en gang.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...