Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hørte noen merkelig vrinsk på bakrommet da jeg bestilte min forleden dag.

7691919[/snapback]

Men helt seriøs så føler jeg meg ikke trygg på kebaber som blir lagd og solgt av utleninger. Jeg har en fast plass hvor det er en norsk hyggelig mann som jobber. Av de kebabene jeg har smakt i denne byen så har han de beste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hørte noen merkelig vrinsk på bakrommet da jeg bestilte min forleden dag.

7691919[/snapback]

Men helt seriøs så føler jeg meg ikke trygg på kebaber som blir lagd og solgt av utleninger. Jeg har en fast plass hvor det er en norsk hyggelig mann som jobber. Av de kebabene jeg har smakt i denne byen så har han de beste :)

7691935[/snapback]

 

Norske kebaber? :sick:

Lenke til kommentar
Norske kebaber? :sick:

7691950[/snapback]

Jeg bryr meg ikke om de er Norske eller ikke. Smaker det godt så er jeg fornøyd.

 

Men der jeg kjøper kebab så smaker det ikke forskjell. Eneste forskjellen er måten han legger inn alt innhold i kebaben. Han fordeler innholdet og sausen godt og det gjør ikke de andre :hrm:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er bare ekkelt om duden mekker kebaben inne på et bakrom da.

7692011[/snapback]

 

Beste kebaben i Bergen blir rullet på et bakrom :cry:

7692016[/snapback]

 

Hvilke sjappe er dette? ...

7692132[/snapback]

 

Daniels Kebab.

Lenke til kommentar

Minner om denne;

 

* Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.

Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her i nettikette og lese på emnet "Hva er "unødvendig quoting"?".

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet, kjøper alle kebabsjappene ferdig frossent kjøtt innpakket i pappkartonger fra Gilde. Evt. nedfrosset fra der de kommer fra. Jeg har selv sett dem rive opp pappen og sette på en ny rull når det var tomt. Er vel ingen som gidder å skyte kjøttet og slakte og preparere det selv.

 

På ei sjappe i Asker sto døra åpen hele tida på sommeren, da kom det duer inn av og til. Da sto gutta bak disken og lo og spøkte om kyllingkebab.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...