Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velferdsstaten Norge© slår til igjen!

En venn av meg tjener 48 000,- i året uten å jobbe, uten å sope inn renter og uten å få penger ifra foreldrene/vergene sine, alt takket være inkompetente arbeidere i barnevernet og lånekassen. Alle hans utgifter dekkes av barnevernet; klær, husleie, strøm, mat, "lommepenger", skolebøker, ja, til og med medlemskontigenten til treningsstudioet. Men ikke nok med det, han får også 4800,- NOK i stipend ti måneder i året. For å gå på skolen i tre år får han, uten forbehold, en gratis utdannelse, et gratis husrom og alt som hører med til en husholdning OG 144 000,- kroner.

GAWD!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Er det bare hos meg signaturen din er på 5 linjer? (:

7689277[/snapback]

Få deg en skikkelig skjerm og se en gang til.

RED: Den er visst fem linjer ved bruk av diskusjon.no-skinnet, men hvem bruker vel det, så stygt og tungvindt som det er?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Velferdsstaten Norge© slår til igjen!

En venn av meg tjener 48 000,- i året uten å jobbe, uten å sope inn renter og uten å få penger ifra foreldrene/vergene sine, alt takket være inkompetente arbeidere i barnevernet og lånekassen. Alle hans utgifter dekkes av barnevernet; klær, husleie, strøm, mat, "lommepenger", skolebøker, ja, til og med medlemskontigenten til treningsstudioet. Men ikke nok med det, han får også 4800,- NOK i stipend ti måneder i året. For å gå på skolen i tre år får han, uten forbehold, en gratis utdannelse, et gratis husrom og alt som hører med til en husholdning OG 144 000,- kroner.

GAWD!

7689237[/snapback]

Sånn er det å være problembarn. La oss alle bli det. Norge AS blir slått konkurs.

Lenke til kommentar
Er det bare hos meg signaturen din er på 5 linjer? (:

7689277[/snapback]

Få deg en skikkelig skjerm og se en gang til.

RED: Den er visst fem linjer ved bruk av diskusjon.no-skinnet, men hvem bruker vel det, så stygt og tungvindt som det er?

7689295[/snapback]

Tingen er, kjære deg, at signaturer skal være maks 4 linjer med det skinnet

Lenke til kommentar

/\

||

||

||

ACHTUNG: Attention whore!

Tingen er, kjære deg, at signaturer skal være maks 4 linjer med det skinnet

7689319[/snapback]

Tulleregel, jeg vil tro de fleste bruker enten hardware.no, eller hardware.no-dynamisk, men jeg har uansett fikset det nå.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Nok en skoledag vel overstått.

I morgen har vi nå snåle greier på skolen som jeg ikke helt fikk med meg. heller ikke sikker på om jeg trenger å ha med sekk osv O_o

7689638[/snapback]

Skal dere ha slik Macarenadans kanskje. *Gode gamle minner*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...