Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Sitter å luer på hvorfor tv- og stuebord må være så upraktiske. Ingen vil ha stuebord med opphøyinger midt på som er så lavt at du bare kan bruke det til skrammel. Jeg vil heller ikke ha et TV-bord som er 20 forbanna centimeter lavt, Kunne liksågodt ha satt TV'n på gulvet.

Lenke til kommentar
Nasjonal flyalarm? Var det det helvetes bråket isted ute? Mye vits å ha en "nasjonal flyalarm" når ingen vet hva det er engang. Trodde det var noen sprengningsgreier, jeg.

Satt bare og irriterte meg over bråket og håpa de var ferdige med sprenginga snart..så om det hadde kommet en armada med Japanske bombefly og nuka livskiten av hele Norge, hadde ikke jeg merka det før jeg var død.

7688782[/snapback]

Nub, det er basic av barnelærdom at hvis du ikke løper til kjelleren når alarmen går blir du stekt.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Satt bare og irriterte meg over bråket og håpa de var ferdige med sprenginga snart..så om det hadde kommet en armada med Japanske bombefly og nuka livskiten av hele Norge, hadde ikke jeg merka det før jeg var død.

7688792[/snapback]

Jeg trodde også det var sprengning... hørte det i natt også btw. :hmm:

Lenke til kommentar
De driter visst i oss på bygda. Vi kan bare dø ^^,

7688813[/snapback]

Hvem gidder og bombe jordene på landsbygda? :p

Jeg hadde ikke hørt noe om flyalarmtesting, jeg trodde det var sprengningsalarm først, jeg og, men den ga seg jo aldri...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...