Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Stå på, pus. :p

7688422[/snapback]

Yess. Skal prøve å bli fornøyd med kroppen min før sommeren. Må trene rævva av meg (bokstavlig talt :p )

7688425[/snapback]

Håh, det burde vel jeg prøve på også, men jeg trenger å legge på meg 10kg og forandre hudfargen min fra kritthvit til normal. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg trenger å legge på meg 10kg og forandre hudfargen min fra kritthvit til normal. :p

7688444[/snapback]

jeg og, men det er jo umulig =(

Det er ikke skolene som står for flyalarm. Det er sivilforsvaret, og den skal kunne høres i hele landet, men spørs litt hvor du befinner deg og slikt.

7688449[/snapback]

Du vet vel at jeg befinner meg innimellom telemarks skoger til enhver tid

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Håh, det burde vel jeg prøve på også, men jeg trenger å legge på meg 10kg og forandre hudfargen min fra kritthvit til normal. :p

7688444[/snapback]

Du kan ta en tur i homsegrillen før sommer'n.

7688455[/snapback]

Solariumet, mente du? Tenkt på det, men det blir jo en ganske unaturlig farge, dessuten ender jeg nok opp med masse eksem på den nerdete iotopiske huden min. xD

Pepsico: Kids, remember this: Nothing is impossible. But it's not very likely.

Lenke til kommentar
Pepsico: Kids, remember this: Nothing is impossible. But it's not very likely.

7688465[/snapback]

Blir bare solbrent hvis jeg er lenge i sola, går jo ann å dynke meg ned med solkrem men da blir jeg heller ikke brun =/

7688477[/snapback]

Kjenner meg igjen, du. Dessuten er det ikke så fristende å sole seg på et sted der alle ungene som løper rundt deg ler av deg fordi du er hvit og kaller deg rasist hvis du ber dem holde kjeft.

Solid: Det er et hardt liv, men vi har det jo gøy også. :p

Lenke til kommentar
Uhm. Jeg er midt i Bergen Sentrum. Jeg hører den ikke. :o

7688462[/snapback]

At du ikke hører den er ikke så rart. Den gikk klokken 12. Om du ikke hørte den er det noe galt med din lokale sirene-ting. :p

7688508[/snapback]

javel :wee: lurer på hva min lokale sirene-ting er :p

(neida, jeg skjønte det) (ikke) (jo)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...