Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Mushi: Hvordan gikk pappkuttinga i går??

7687978[/snapback]

Det gikk fett :cool:

Trodde hånda mi skulle falle av mot slutten, men jeg klarte å fullføre. Ble forbanna mye papp, så jeg gjemte alt bak sofaen og et akvarie, siden pappsøpla var full.

Snittleif:Du har et poeng der. Er en grunn til at jeg aldri er på prs.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en som heter Trond fra fyllingsdalen, men jeg vet ikke etternavnet hans. :p

Sphynx er en nydelig katterase, og Chinese Crested er søøøte hunder. Puli og Shar Pei og. ^^

Jeg vil ha den katterasen (eventuelt hellig birma) og en eller flere av de hundene. Samt at jeg har collie, og de er og søte.

Puli er DØDtøffe! ^^

De har DREADS! :D

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som heter Trond fra fyllingsdalen, men jeg vet ikke etternavnet hans. :p

Sphynx er en nydelig katterase, og Chinese Crested er søøøte hunder. Puli og Shar Pei og. ^^

Jeg vil ha den katterasen (eventuelt hellig birma) og en eller flere av de hundene. Samt at jeg har collie, og de er og søte.

Puli er DØDtøffe! ^^

De har DREADS! :D

7687993[/snapback]

Ikke få deg katt Eplefe!! De er bare late og gidder ingenting :hrm: Men hunder derimot!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg skal ha to katter til en balineser/siameser og en bengal. Så skal jeg ha en flokk hunder fordi jeg aldri greier å bestemme meg for rase. Skal ha Puddel, chihuahua, lundehund, australian shepard, toller, tervuren og dvergpinscher. :)

7688027[/snapback]

Hvordan skal du klare og holde styr på alt det der, på en gang?? :dontgetit:

Men når vi snakker om katter her, farmoren min var med på Norge Rundt for 15 år siden kanskje. Hun hadde ett kattereservat :) Så sånn sett så har jeg vokst opp en del med katter...

Lenke til kommentar

Faen, fatter satte seg i vranglås i dag...skal få besøk av teh Marleyman i helga, så driver han og maser om at det *kanskje* kommer en elektriker på søndag, og uten mitt samtykke har han sagt at jeg vil hjelpe til. Men faen heller, da! Selv om det er mitt rom, betyr ikke det at jeg skal være med elektrikern og jobbe! Gleder meg til å flytte ut, ass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...