Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

3 paracet så sover du i 6-7 timer

7686822[/snapback]

Kan ikke ete hodepinetabletter.

Iceman: Vanligvis får jeg migrene hvis jeg drikker for lite vann. Da kommer den med en gang. Drikker jeg masse nå, men tror det har noe med det at jeg ikke sover å gjøre. Går sikkert vekk når jeg sovner. Er anspent-migrene fordi jeg ikke klarer å slape av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi, jeg fant en vinflaske =D Den konsumerer as i speak! Bare 6 timer til skole ^^,

7686821[/snapback]

Jeg kunne ha hjulpet deg betraktelig med den der altså...

7686832[/snapback]

befinner du deg i Halden kan du bare komme, jeg har en til på lager (:

*fortsette med phpscriptet jeg mekker*

Lenke til kommentar
Iceman: Vanligvis får jeg migrene hvis jeg drikker for lite vann. Da kommer den med en gang. Drikker jeg masse nå, men tror det har noe med det at jeg ikke sover å gjøre. Går sikkert vekk når jeg sovner. Er anspent-migrene fordi jeg ikke klarer å slape av.

7686830[/snapback]

Utrolig kjipe greier, ikke godt å vite hva man skal gjøre med sånt når man skal holde seg unna ymse tabletter.

Lenke til kommentar
Utrolig kjipe greier, ikke godt å vite hva man skal gjøre med sånt når man skal holde seg unna ymse tabletter.

7686844[/snapback]

Jeg veit. Har prøvd så og si alt for å prøve å roe ned hue. Tåler ikke migrene-piller, beroligende hjelper ikke, kan ikke ete ibux/paracet etc. og er tom for ideer. Vurderer å poppe noen vival ikveld bare for å få sove, men jeg er nesten imun mot dem også snart og jeg sover bare 2-3 timer på dem uansett, fordi det ikke er sovepiller, men benzodiazepiner.

Lenke til kommentar
Jeg veit. Har prøvd så og si alt for å prøve å roe ned hue. Tåler ikke migrene-piller, beroligende hjelper ikke, kan ikke ete ibux/paracet etc. og er tom for ideer. Vurderer å poppe noen vival ikveld bare for å få sove, men jeg er nesten imun mot dem også snart og jeg sover bare 2-3 timer på dem uansett, fordi det ikke er sovepiller, men benzodiazepiner.

7686852[/snapback]

Eneste som funker er å opprette en noe spesiell døgnrytme for å i det hele tatt få sove en gang iblant, eh?

Jeg begynner å gå lei av det hyperaktive hodet mitt nå, om jeg legger meg og ikke er skikkelig, skikkelig, skikkelig stuptrøtt, blir jeg liggende å tenke på alt som plager meg, så nå blir jeg vel sittende oppe halve natta, deretter trøtt nok til å omsider sovne og sove over skolen nok en dag, noen som igjen vil legge seg til de tingene som plager meg, og der har vi dævenmeg plutselig en ond sirkel :wallbash:

Lenke til kommentar
Det er sjebnen Iceman!

Hør på den!

Så du forresten bildet jeg laget av deg igår?

7686918[/snapback]

Det er planen, eter mine etterhvert sedvanlige "det-er-så-synd-på-meg-fordi-jeg-ikke-får-sove"-nudler nå.

Bilde? Nai :dontgetit:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...