Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg ser at dere begynner å mase om 1337 sider og "Yay, jeg får innlegg på side 1337" vil det ikke bare slettet innlegg, men ALLE som nevner det i innlegget sitt vil få warn. Kanskje dere gidder å følge reglene da..

7684465[/snapback]

Jeg kan ikke se en eneste grunn til at det skulle gjøre noe at man kommenterer når det er et sidetall eller innleggstall som er litt morsomt. Det gjør da ikke noe å kommentere sånne ting når man for en gangs skyld er på en side som er litt spesiell, SO er jo nettopp til for at man skal prate om alle mulige hendelser, man kan ikke drukne den i regler om hva samtaler skal omhandle og ikke omhandle. :nei:

Selvfølgelig, hvis det blir ren spamming av det, er det jo ikke akseptabelt, men å nevne det, evt. i samme innlegg som noe annet, er det da ikke noe i veien med?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Stem folkens!

7684689[/snapback]

Ikke for å være frekk, spydig eller noe. Men support-regelen gjelder vel for moderatorer også?

7684811[/snapback]

Hvordan blir det support?

Lenke til kommentar

Jeg klarte å løfte meg selv med litt bøy på arma, altså ikke helt nedenfra og opp, men nå klarer jegi kke å løfte meg selv overhodet... Litt slapp det siste året og merker det på litt diverse..

Wh1te har da ikke kommed med support, han kom med en oppfordring, det er to forskjellige ting, og det er opp til meg å bestemme om han bryter reglene og skal kjeftes på, ikke av en bruker :)

Lenke til kommentar
Neste gang jeg ser at dere begynner å mase om 1337 sider og "Yay, jeg får innlegg på side 1337" vil det ikke bare slettet innlegg, men ALLE som nevner det i innlegget sitt vil få warn. Kanskje dere gidder å følge reglene da..

7684465[/snapback]

Jeg kan ikke se en eneste grunn til at det skulle gjøre noe at man kommenterer når det er et sidetall eller innleggstall som er litt morsomt. Det gjør da ikke noe å kommentere sånne ting når man for en gangs skyld er på en side som er litt spesiell, SO er jo nettopp til for at man skal prate om alle mulige hendelser, man kan ikke drukne den i regler om hva samtaler skal omhandle og ikke omhandle. :nei:

Selvfølgelig, hvis det blir ren spamming av det, er det jo ikke akseptabelt, men å nevne det, evt. i samme innlegg som noe annet, er det da ikke noe i veien med?

7684918[/snapback]

Det er for å være konsekvent, slik at vi unngår innlegg som kun blir skrevet for å få et innlegg på den spesielle siden. Ønsker du å kommentere dette videre kan du ta det i tilbakemeldingsdelen av forumet.

Lenke til kommentar
Det er for å være konsekvent, slik at vi unngår innlegg som kun blir skrevet for å få et innlegg på den spesielle siden. Ønsker du å kommentere dette videre kan du ta det i tilbakemeldingsdelen av forumet.

7685009[/snapback]

Jeg synes ikke det er noe galt i at det blir skrevet 3-4 innlegg for hver 1000. side (+ side 1337) som inneholder "Yay, vi er kommet til side 2000, jo!" eller lignende.

Jeg synes heller ikke det er galt å diskutere SO-regler i SO. Så hva synes dere andre?

Henrik er røyk- og snusfri!

Hva står på her da?

7685140[/snapback]

Gratulerer! Bra du tar til fornuft! ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Hvordan blir det support?

7684956[/snapback]

Wh1te har da ikke kommed med support, han kom med en oppfordring...

7684960[/snapback]

Ajsann, min feil.. Sorry :blush:

Jeg ble bare henvist til den regelen av en moderator da jeg ga link til en tråd hvor det skulle votes fordi det var support visstnok.

Det var heller en opplysning wh1te kom med ja..

*bøye seg i støvet og grine* :blush:

Wh1te; å løfte seg selv i bom, er for noe det da?

7684864[/snapback]

Hang-ups.

[ixmg]http://www.building-muscle101.com/images/wide_grip_chins.jpg[/img]

7684941[/snapback]

Ugh, hang-ups er relativt tungt. Kommer litt ann på kroppsvekt men.

Lenke til kommentar
Henrik er røyk- og snusfri!

Hva står på her da?

7685140[/snapback]

Gratulerer! Bra du tar til fornuft! ;)

7685146[/snapback]

Selv har jeg vel egentlig aldri røyket eller snust regelmessig, men syntes det var litt gøy å skrive om. Om noen får lyst til å være som meg er en annen sak. :)

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
jeg kan maks 5 :(

7685236[/snapback]

haha, jeg tar fler enn deg. klarer 20 med overhånstak på en god dag:)

7685304[/snapback]

jeg har bare prøvd i trappa da :p

litt vanskelig å holde tak, så jeg glepper etter det 5te. men trur ikke jeg greier stort mer enn det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...