Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Forsiktig. Idrettsmenn er som regel stolte karer. Snart begynner han å utfordre deg i diverse fysiske øvelser. :p

7684531[/snapback]

Larsebassen min er absolutt ingen idrettsmann! Eneste han kan bedre enn meg er "fapping", og det er faktisk greit for meg :p

Edit av moderator: Maks 2 quotes i et innlegg, så blir det mindre rot :)

Edit av clvn: fiksa quoten igjen, jeg ;)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neste gang jeg ser at dere begynner å mase om 1337 sider og "Yay, jeg får innlegg på side 1337" vil det ikke bare slettet innlegg, men ALLE som nevner det i innlegget sitt vil få warn. Kanskje dere gidder å følge reglene da..

7684465[/snapback]

Litt vanskelig å mase om at vi får innlegg på side 1337 nå da. :cool:

7684526[/snapback]

Ikke sikkert, fortsetter dere slik vil kanskje SO bli stengt ;P

Eplefe: Nei, det er ikke ulovlig å skrive 1337, en 1337-speak er ikke lov å skrive hvis du skulle føle trang til det. Ikke det at jeg tror du skulle få lyst til det da :p

Lenke til kommentar
Jeg er av den oppfatning at fysisk fostring er et av de viktigste fagfeltene i hele Forsvaret og ser derfor på min oppgave som ekstremt viktig og vital for KNM og resten av soldatnorges operative nivå.

Jeg har arbeidet på Haakonsvern Orlogsstasjon i 1.5 år nå.

7684470[/snapback]

Forsvaret er ingenting uten fysikk. - Selvom de jeg så på sesjonen var ekstremt spinkle.

Haha? Idrettsmann du? Jeg er forresten Bill Gates :)

7684513[/snapback]

*utfordre til løping*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er av den oppfatning at fysisk fostring er et av de viktigste fagfeltene i hele Forsvaret og ser derfor på min oppgave som ekstremt viktig og vital for KNM og resten av soldatnorges operative nivå.

Jeg har arbeidet på Haakonsvern Orlogsstasjon i 1.5 år nå.

7684470[/snapback]

Forsvaret er ingenting uten fysikk. - Selvom de jeg så på sesjonen var ekstremt spinkle.

7684617[/snapback]

Mental styrke er mye viktigere enn fysisk styrke, selv om sistnevnte også kommer godt med. Så lenge man veier rundt normalen, ikke har røykekondis og kan løfte seg selv et par ganger i bom (noe som tilnærmet halvparten av oss soldater ikke klarer mer enn 1 gang), så er man godt på vei.

Lenke til kommentar
Mental styrke er mye viktigere enn fysisk styrke, selv om sistnevnte også kommer godt med. Så lenge man veier rundt normalen, ikke har røykekondis og kan løfte seg selv et par ganger i bom (noe som tilnærmet halvparten av oss soldater ikke klarer mer enn 1 gang), så er man godt på vei.

7684672[/snapback]

Smart tenkt. Den førstnevnte bør jeg tenke på iht. hva jeg har valgt, i alle fall.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...