Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du blir den perfekte soldat. Sneipen i munnviken, feltcapsen bak, AG'en på skulderen og feltbuksen nede på knærne. Litt som meg. Hvor skal du hen?

7684263[/snapback]

Etter å ha gått VK1 sjøfartsfag i et halvt år har jeg blitt endel stram skjønner du. :)

Røyk har vi sluttet med, og det bør du og.

Vel, jeg vet egentlig ikke helt hver jeg skal hen. Var på sesjon forrige uke og fant meg tjenestedyktig og rimelig bra testscore.

Ble i allefall sjøforsvaret (regner med at jeg vil søke meg inn som mariejeger).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Du blir den perfekte soldat. Sneipen i munnviken, feltcapsen bak, AG'en på skulderen og feltbuksen nede på knærne. Litt som meg. Hvor skal du hen?

7684263[/snapback]

Etter å ha gått VK1 sjøfartsfag i et halvt år har jeg blitt endel stram skjønner du. :)

Røyk har vi sluttet med, og det bør du og.

Vel, jeg vet egentlig ikke helt hver jeg skal hen. Var på sesjon forrige uke og fant meg tjenestedyktig og rimelig bra testscore.

Ble i allefall sjøforsvaret (regner med at jeg vil søke meg inn som mariejeger).

7684293[/snapback]

Yay, Sjøforsvaret. Sånn btw så rører ikke jeg røyk i det hele tatt. Håper ingen tror at jeg har røyket fast noensinne. Jeg er jo idrettsmann! Snuser ikke heller. Har faktisk ikke luktet på nikotin i 07.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te: W810i?(eller hva det var den heter, den svarte walkman mobilen til Sony Ericson)

7684287[/snapback]

Nei, det er back-up mobilen min.

imate_JAMin.jpg

Lenke til kommentar
Yay, Sjøforsvaret. Sånn btw så rører ikke jeg røyk i det hele tatt. Håper ingen tror at jeg har røyket fast noensinne. Jeg er jo idrettsmann! Snuser ikke heller. Har faktisk ikke luktet på nikotin i 07.

7684306[/snapback]

Jepp, gleder meg til det. :)

To år som lærling rundt om kloden med båt, så forsvaret. Blir morro.

Er forresten idrettsmann selv, men jeg tillater snus. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7684306[/snapback]

Jepp, gleder meg til det. :)

To år som lærling rundt om kloden med båt, så forsvaret. Blir morro.

7684347[/snapback]

Ah, lærling i marinen?

Jeg er jo faktisk idrettsbefal in the navy, så jeg kan ikke snuse. Akkurat nå sliter jeg med ryggen som jeg har belastet gjennom diverse organiserte idretter siden 1989... damn, jeg begynner å bli gammel. 20 år, halvveis til 40 det.

Lenke til kommentar
Ah, lærling i marinen?

Jeg er jo faktisk idrettsbefal in the navy, så jeg kan ikke snuse. Akkurat nå sliter jeg med ryggen som jeg har belastet gjennom diverse organiserte idretter siden 1989... damn, jeg begynner å bli gammel. 20 år, halvveis til 40 det.

7684374[/snapback]

Nope. Kommer faktisk dårligere ut av det, enn om du tar to år som lærling i et privat rederi som f.eks Walenius Wilhelmsen.

Blir nok forhåpentligvis en slik en på meg:

maerskwind.jpg

Idrettbefal ja. Du har litt å si mao?

Hvor er du plassert?

Når jeg forresten er inne på båt, er ankere og blindpassasjerer skumle. :dontgetit:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Idrettbefal ja. Du har litt å si mao?

Hvor er du plassert?

Når jeg forresten er inne på båt, er ankere og blindpassasjerer skumle.  :dontgetit:

7684418[/snapback]

Jeg er av den oppfatning at fysisk fostring er et av de viktigste fagfeltene i hele Forsvaret og ser derfor på min oppgave som ekstremt viktig og vital for KNM og resten av soldatnorges operative nivå.

Jeg har arbeidet på Haakonsvern Orlogsstasjon i 1.5 år nå.

Lenke til kommentar
Neste gang jeg ser at dere begynner å mase om 1337 sider og "Yay, jeg får innlegg på side 1337" vil det ikke bare slettet innlegg, men ALLE som nevner det i innlegget sitt vil få warn. Kanskje dere gidder å følge reglene da..

7684465[/snapback]

Litt vanskelig å mase om at vi får innlegg på side 1337 nå da. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7684347[/snapback]

Haha? Idrettsmann du? Jeg er forresten Bill Gates :)

7684513[/snapback]

Forsiktig. Idrettsmenn er som regel stolte karer. Snart begynner han å utfordre deg i diverse fysiske øvelser. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...