Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurer på om jeg skal prøve å finne meg en jobb...litt ekstra penger er alltid kjekt.

7683326[/snapback]

Jeg jobber på Os Båtsenter og maler båter. Hele dagen går i å ligge på rygg og male med maling som avgir farlige gasser. Jeg trives. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
jeg lurer på om jeg skal prøve å finne meg en jobb...litt ekstra penger er alltid kjekt.

7683326[/snapback]

Samme her... har "søkt" på Rema 1000, men 1 det var allerede folk der, og 2 en skulle HELST være 18+ :hrm:

Lenke til kommentar
Samme her... har "søkt" på Rema 1000, men 1 det var allerede folk der, og 2 en skulle HELST være 18+ :hrm:

7683433[/snapback]

Null problem for meg. :p Lurer på om jeg skal høre om Dolly's eller Peppe's trenger noen nye sjåfører...
Lenke til kommentar
Holy s**t, jeg skulle på "mine innlegg" i stad så kom det opp "Diskusjon.no opplever tekniske problemer"! Jeg trodde jeg skulle dø! men så varte det ikke lenge :)

7683441[/snapback]

Ånei, det ville jo vært "dagens nedtur" med litt fri fra forumet for deg :ermm:

Lenke til kommentar

American Pie er jo en rekke klassikere. De 3 første er såklart de beste, men jeg fortrekker at de lager flere American Pie filmer enn at så mange andre skal lage filmer i samme sjangeren.

American Pie er en serie jeg liker utrolig godt og hvis du ser på alle andre filmer sånn som Not another teen movie osv. De har ikke i nærheten av samme kvalitet som American Pie.

Edit: Nei nå stikker jeg på butikken for å kjøpe snacks før jeg kravler meg opp til en kompis hus for å se på Alias :wee:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...