Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fytte som det blåser ute i dag! Jeg er glad at jeg kan være inne i et varmt rom :)

7680326[/snapback]

Her og blåser det. :ermm: Blåste så kraftig at en av båtene datt ned fra isoporeskene...

Hu eine romkameraten min gikk ned på butikken nå, hehe, hun får en helsikkens tur. :p

Jeg kan ikke gå ned på butikken i dag, sikkert ikke i morgen heller...

Besøket hos legevakten gikk fint, fikk brev med hjem som sier at jeg selv bestemmer hvor mye jeg kan gjøre de neste dagene. :D

Lenke til kommentar

Dagens visdomsord

Svidd barn skyr steiketingen!

Jeg skulle lage meg fries...

Slå på ovn, vente til deg blir varm...Ta ut risat, legge på bakepapir fries, og krydre...Tenke den er kald og ikke stått inni i ovnen på 250 grader...løfte opp steketing med fingra...komme ca meteren over bordet, ca kaste steketing ned på golvet og kaste seg bort til vasken...

Resultat.... 4 stk store runde opphovninger en på hver pekefiner og en på hver tommel... kKOOOOOZ!

Lenke til kommentar
hvorfor var du hos legen?

7681611[/snapback]

Tråkket kraftig over i gymmen.

Fikk veldig vondt 3 timer etterpå så jeg gikk til legen...

(En av grunnene er at jeg ikke vil ha stikking på torsdag. :innocent: )

7681736[/snapback]

Jeg har og problemer med foten. Min er sterkt forstuet, og jeg vandrar rundt på krykker.

Krykker suger hardt.. Jeg syntes det så litt små morsomt ut - men nei.. Jeg har bare brukt dem i 2 dager, og jeg har allerede sår i håndflata.

Lenke til kommentar
Jeg har og problemer med foten. Min er sterkt forstuet, og jeg vandrar rundt på krykker.

Krykker suger hardt.. Jeg syntes det så litt små morsomt ut - men nei.. Jeg har bare brukt dem i 2 dager, og jeg har allerede sår i håndflata.

7681839[/snapback]

Jeg vurderte å bruke krykker, men gadd ikke. Får se hvor gale det er i morgen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...