TeggY Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg gleder meg til jeg skal importere en Toyota AE86 trueno/levin, fra tyskland, og skal begynne å drifte på fulltid *weee* 7383755[/snapback] Jeg gleder meg til Lexusen kommer i hus rundt nyttår, så jeg kan dra ut å kjøre. Lexus RX350<3 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Muttern har en Lexus RX300. Nydelig bil men ikke mitt førstevalg innen SUV. Svingradiusen er grotesk dårlig... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Muttern har en Lexus RX300. Nydelig bil men ikke mitt førstevalg innen SUV. Svingradiusen er grotesk dårlig... 7384253[/snapback] Jasså? Satser på at den er mer å skryte av enn en gammel mercedes benz stasjonsvogn fra 85 ca. Ny bil er ny bil, og lexusen er fin. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 damn, gikk glipp av DrPhil i dag, satte på alarmen og alt! Får trøste meg med litt seventh heaven senere... Daytime television Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har vært vekk...halvtime? og ikke fler innlegg...dårlig, Vi får ny bil vært år vi, tenker det blir en pruis neste gang, sånn man bare kan trykke på en knapp så parkerer den selv. Pruis er utrolig behagelig bil, anbefales! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fra hvilken sang? 7384056[/snapback] Hahaha, hvorfor nynner du på The Pussycat Dolls? 7384082[/snapback] den sto på i iTunes .. så bare hørte jeg et eller annet sexy mama.. så følte jeg meg skikkelig feminin.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Muttern har en Lexus RX300. Nydelig bil men ikke mitt førstevalg innen SUV. Svingradiusen er grotesk dårlig... 7384253[/snapback] Jasså? Satser på at den er mer å skryte av enn en gammel mercedes benz stasjonsvogn fra 85 ca. Ny bil er ny bil, og lexusen er fin. 7384279[/snapback] Hehe, DET er den. Sier ikke at bilen er dårlig men svingradiusen på RX300 er noe fryktelig lav. Må ofte svinge, rygge, svinge, rygge. Kan godt hende at senere utgaver har fått en ordnings på det. Ellers er bilen sinnsyk god å kjøre, veldig responsiv og 4x4 lock er genialt.. @Den Store P, Tror faktisk Lexusen har denne funksjonen. Er jo Toyota dette også Endret 29. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Toyota er genialt zande, Toyota er kongen over alle biler! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Toyota utvikler glimrende biler men hadde ikke skrytet så høyt over å ha, f.eks ei Corolla. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Leste feil Bror min har den desidert tøffeste Corolla'n i Norge. Syns jeg Må bare få tak i noen bilder...hmmm Men den nye Corolla t-sport, den er hissig, sinsykt gøy bil å kjøre og Yaris t-sport...De er så råe! Endret 29. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hehe..kanskje det, kanskje det men man drar ikke til et StreetMeet og sier "Hoy Gutta, sjekk ut Corollaen min'a". Da burde den ihvertfall ha noe mer spesielt enn bodykit, eksos og luftfilter..hvis du skjønner hva jeg mener.. --- Selger Mac OS X på Finn.no, finn denne hendvendelsen og svarte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ----- Original Message ----- From: To: Sent: Wednesday, November 29, 2006 1:17 PM Subject: Mac OS X Tiger 10.4 Hei! Is that a universal tiger disk or for a speciffic model mac. Makes a difference you know If it's universal I'll consider it for half price 150 nok Denne meldingen er sendt på vegne av: Andrew ------ Hi Andrew, Yeah, its a universal installdisc for every Mac. From what I could see on AppleStore, a Mac OS X 10.4 sells for 1195,- for one licence. If you could give me a good argument for why you should get this copy that cheap, I'll consider it. Best Regards, Glenn Zande Venter spent..sleipe mennesker! 300,- for et produkt til verdi av 1200,- er vel ikke mye å forlange vel.. Edit: dette er ikke noe skjult reklame fra min side.. Endret 29. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Han kjøpte den som vrak og bygde den opp selv, helt etter sin egen stil og behov. Den er så deilig den bilen Endret 29. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg lurer på hvorfor i pokker jeg får klump i halsen hver gang jeg hører livealbumet til Seigmen. Blah...drit. Og jeg som skulle til gamlingen min å vaske klær i dag. Jeg får aldri gjort noe om dagene..damit! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Han kjøpte den som vrak og bygde den opp selv, helt etter sin egen stil og behov. 7384466[/snapback] Står stor respekt av slike prosjekter! Har du noen bilder? @B-Real, kanskje klumpen kommer av at du innser hver gang du hører på albumet, at de 160 spenna kunne ha kjøpt deg en god pizza og noe brus istedenfor? Endret 29. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Kan sikkert få tatt noen i løpet av noen dager og legge ut, han holder på med en Toyota Crown 69 mod nå, som han skal rigge ganske kraftig. Pappa holder på med en gammel opel olympia og en mgb, faen, jeg må å kjøpe meg noe å holde på med snart, jeg har bygd om en dtr 50 da, til en tsx med 100cc motor...hehe Endret 29. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hehe..hadde en TSX selv faktisk. Moped er gøy, uansett alder.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Åh så lærerikt med Word kurs.. hoho Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fz Fz var den første mopeden e eide, en kompis av meg har kjøpt det nå, kan ikke anna enn å le av han Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Haha, Fz er jo dritretro! Hvorfor le? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Fordi han er en wannebe bole klump, pluss at han er ganske høy, så når han kommer på fz'n så må man bare le, han sitter som en jente på den, hehe det må nesten bare oppleves :!: Endret 29. november 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg