Den store P Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Men da blir Iceman stående igjen Da blir det Iceman Versus Mona. Det er han dømt til å tape. Siden du ikke kan rekke å ta med deg Iceman i bilen, for mona er så sprek at du rekker ikke åpne døra før du må kjøre. 7678954[/snapback] Men vis jeg er Supermann Men jeg går, skal i begravelse.. Første begravelsen min faktisk... hmm Endret 9. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men vis jeg er Supermann 7678959[/snapback] Du er ikke det Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men jeg går, skal i begravelse.. Første begravelsen min faktisk... hmm 7678959[/snapback] Jeg har gått i 3 begravelser Den ene oldemoren min, den andre, og mammaen til en venn av meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Prøver å dra i begravelser så ofte som overhodet mulig. Forbereder meg til min egen. Må neste være til stede i den. Da er det greit å vite hvordan ting funker. Endret 9. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Forstuet foten i gymmen i dag.... Sykt vondt av og til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fikk kink i nakken når jeg gikk ut av dusjen idag. Hadde kjemiprøve i de to første, så jeg dro på skolen og pinte meg gjennom den (semesteret er over denne uken, (første og) siste mulighet til å ta den), for så å bli hentet av mamma. Tok to ibux i håp om at jeg kanskje i det minste kan sitte normalt uten å dø av smerte. Og jeg tar så godt som aldri smertestillende (flere år siden sist nå...). Det gjør vondt! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Prosjekt til fordypning i dag.. Skulle lære oss et eller annet 3Dskisseprogram. Så endte det med at siden pc'ene og nettet og alt gikk så treigt, kunne de som ville, gå uten å få fravær. Sitter litt på biblioteket før jeg hiver meg på bussen hjemover, jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har gått i 3 begravelser Den ene oldemoren min, den andre, og mammaen til en venn av meg. 7678974[/snapback] Jeg har vært i altfor mange. Det er ca crap. Jeg kjeder meg. Faktisk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg håper at når jeg en gang skal begraves så skal det ikke være så sørgelig og trist som mange gjør det til nå. Spill en sang jeg liker som ikke trenger å være supertrist osv... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal ikke begraves. I hvert fall ikke på noen kirkegård. (: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg håper at når jeg en gang skal begraves så skal det ikke være så sørgelig og trist som mange gjør det til nå.Spill en sang jeg liker som ikke trenger å være supertrist osv... 7679247[/snapback] Jeg håper begravelsen min blir en stor fest over livet jeg har hatt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg håper at når jeg en gang skal begraves så skal det ikke være så sørgelig og trist som mange gjør det til nå.Spill en sang jeg liker som ikke trenger å være supertrist osv... 7679247[/snapback] Jeg håper begravelsen min blir en stor fest over livet jeg har hatt 7679274[/snapback] Hadde vært fint det, egentlig. Bare festen er for livet mitt og ikke fordi jeg er død. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Håper min begravelse blir trist, rett og slett fordi jeg vet at det trengs. Når mennesker dør, blir folk triste. Det er bedre å få det ut i begravelsen enn å holde det inne. Hva skal folk ha spilt i begravelsene deres? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hadde vært fint det, egentlig.Bare festen er for livet mitt og ikke fordi jeg er død. 7679284[/snapback] Det er klart. Håper ikke folk feirer at jeg er død. Altså, at en person dør er helt naturlig. Person vil bli savnet, noe som er bra. Men man kan ikke deppe i all evighet. Så klart skal man ikke være glad. Men altså føle at det er greit, siden den person har levd livet sitt, og hat god utbytte av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal ikke begraves. I hvert fall ikke på noen kirkegård. (: 7679259[/snapback] Du er nok ikke den eneste Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva vil dere tro man løper 100-meteren på, hvis man løper 60-meteren på cirka 7.7? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva vil dere tro man løper 100-meteren på, hvis man løper 60-meteren på cirka 7.7? 7679569[/snapback] En tre-fire minutter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sipi: Litt under det dobbelte. 15 blank, kanskje? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fah. Hjemme i dag også. Feber. Lekser. Orker ikke. /emocut Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sitter her og jobber med KRL eg Not! Argh så kjedelig. Særemne om Sunni Islam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg