Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Stakkar.. Hvorfor? :o

Jeg fant, jeg fant ^^

Mangler bare passer og penn. Uhm. Kjøper det når jeg kommer til byen! :p

*forfølge bundy til jeg må gå*

7678678[/snapback]

Fordi jeg har vondt som pokker etter at jeg fikk reguleringa stramma. Kan ikke spise noe som helst.. En av de siste gangene før de tar det av så han stramma jævlig mye. Og la en usynelig streng over hele driten ovenpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg vil satan meg sove lengre nå.

Var ikkeno godt å våkne i dag.

7678590[/snapback]

Hør hør!

Jeg var ikke en gang oppe lenge...

Lenke til kommentar
Jobber ikke, men jeg bor på Stange og går på skole på Hamar, må ta bussen ca halv åtte, også er det en ti minutter å gå til bussen.

7678813[/snapback]

Woho! Da kan jeg og Julie ta med Mona å få henne til å angripe deg engang vi er i Hamar.

Lenke til kommentar
Jobber ikke, men jeg bor på Stange og går på skole på Hamar, må ta bussen ca halv åtte, også er det en ti minutter å gå til bussen.

7678813[/snapback]

Woho! Da kan jeg og Julie ta med Mona å få henne til å angripe deg engang vi er i Hamar.

7678875[/snapback]

Jeg er usynlig :ph34r:

Lenke til kommentar
Det er ikke spesielt effektivt å prøve å erstatte barbering ved å sprøyte lightergass i hårveksten, og dermed tenne på. Det bare lukter jævlig.

7678903[/snapback]

Prøver å finne andre måter å ta livet av deg på enn å bli påkjørt av 2 vogntog og et tog ?

Den Store P: Prøv meg :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Kan kjøre fra ho, over ho osv  :roll:

7678943[/snapback]

Men da blir Iceman stående igjen

Da blir det Iceman Versus Mona. Det er han dømt til å tape.

Siden du ikke kan rekke å ta med deg Iceman i bilen, for mona er så sprek at du rekker ikke åpne døra før du må kjøre.

Lenke til kommentar
Det er ikke spesielt effektivt å prøve å erstatte barbering ved å sprøyte lightergass i hårveksten, og dermed tenne på. Det bare lukter jævlig.

7678903[/snapback]

Prøver å finne andre måter å ta livet av deg på enn å bli påkjørt av 2 vogntog og et tog ?

Den Store P: Prøv meg :)

7678925[/snapback]

Og en hest :)

Nei, jeg orker bare ikke å barbere meg både her og der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...