Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 WTB sleep! Faen meg vært våken siden 11:30 på søndag. Begynner å gå tilbake til gamle tendenser nå tror jeg. Blir jo så opplagt og sånn også. Lenge leve insomniaen. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ok, har 2 spørmåler: Hvis man tar overdose(10-20) av sove piller, hva skjer deretter? altså vil du lukke øynene også er du ute av verden? Hvor mye tabletter av ibux/paracet trengs det for å drepe deg selv? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Du burde seriøst finne en annen måte å ta livet av degselv, enn den mest smertefulle og kjipe. Endret 9. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm. Nå må jeg snart kjøpe meg ny PC. Kan ikke fortsette på dette 4-5 år gamle skrammelet av en Dell. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvor mye tabletter av ibux/paracet trengs det for å drepe deg selv? 7678263[/snapback] Mange som har overlevd 30++ paracet Ta heller en bil å kjør i en murvegg Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal ikke da drepe meg selv... selv om det høres ut som det. Just for eductional. Men hva mener du, mushi? er de altarnativene jeg sa smertfulle eller? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) For å ta livet av deg på paracet, må det store mengder til over flere runder. Det som skjer da er at levra slår seg av over noen dager og det er extremt smertefult. Du blir da liggende i 2-4 dager for å bare vente på å dø i et smertehelvete. Lykke til. Endret 9. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal ikke da drepe meg selv... selv om det høres ut som det. Just for eductional. Men hva mener du, mushi? er de altarnativene jeg sa smertfulle eller? 7678288[/snapback] Ring Giftinformasjonen. De kan sikkert svare deg på de spørsmålene du lurer på. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Alt.suicide.holiday.faq er flott hvis du har spørsmål om selvmordsmetoder. Overdose på paracetamol er smertefullt, langvarig og usikkert. Sovepiller med en plastikkpose godt teipet rundt hodet skal sies å være den mest okei måten for folk flest. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva med sovepiller? Merk at jeg skal IKKE ta selvmord! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Så hvorfor diskutere det? Loeve: kanskje ikke så lurt å slenge ut den linken til alle og enhver... Står jo akkurat hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har ikke linket til noe som helst. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har ikke linket til noe som helst. 7678306[/snapback] jaha, for ingen kan bruke google. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er i så fall ikke min feil. Det kan like kjapt treffes på lignende søk angående selvmordsmetoder. Jeg er bare en budbringer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor sover du ikke biril? Jobber du ikke vanlige tider? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 huff, her sitter jeg og drikker vann oO det smaker ikke noe godt engang. er bare slitsomt å drekke. Meeeen må ta meg samme og slutte å leve på cola nå Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 PENCILS UP YOUR NOSE, BANG DOWN ONTO TABLE Auuuuu! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 får vel nesten legge meg, skole om 4 timer:( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror jeg bare gir opp søvn jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg