Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får prøve. Sitter og rister her... :hm:

7677077[/snapback]

Prøv å få så mye hvile som mulig og løp deg en tur eller fem for å få kroppen "igang" på en måte. Ikke spis junk eller usundt fett. Da er du sjukere lengre.

7677096[/snapback]

 

Får prøve. Den tilstanden jeg er i nå føles hvertfall ikke bra.

Lenke til kommentar
Da blir vi hjemme i morra da, M RLY? Så kan vi spamme litt rundt?

7677136[/snapback]

 

Har prøve i journalistiskk og typografi resten av dagen. Må jobbe videre på boka mi

 

Blir nok skole i morra.

 

 

Jeg sitter og rister helt ukontrollert her nå. Klarer ikke å stoppe det. Fryser ikke, men er ikke helt varm. Føler meg som omtrent første gangen jeg skule pule. Eide ikke kroppskontroll.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Jeg sitter og rister helt ukontrollert her nå. Klarer ikke å stoppe det. Fryser ikke, men er ikke helt varm. Føler meg som omtrent første gangen jeg skule pule. Eide ikke kroppskontroll.

7677152[/snapback]

Høres ut som fylleangst. Har du hatt det i mer enn 3 dager bør du ringe legevakta og forklare problemet med en gang.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og rister helt ukontrollert her nå. Klarer ikke å stoppe det. Fryser ikke, men er ikke helt varm. Føler meg som omtrent første gangen jeg skule pule. Eide ikke kroppskontroll.

7677152[/snapback]

Høres ut som fylleangst. Har du hatt det i mer enn 3 dager bør du ringe legevakta og forklare problemet med en gang.

7677175[/snapback]

 

Jesus, legevakta?

Lenke til kommentar
Jeg sitter og rister helt ukontrollert her nå. Klarer ikke å stoppe det. Fryser ikke, men er ikke helt varm. Føler meg som omtrent første gangen jeg skule pule. Eide ikke kroppskontroll.
Sånn har jeg blitt på fest to ganger på rad. Er ikke noe særlig. Hakker tenner og alt som er. Sannsynligvis grunnet litt for mye drikke. Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jeg sitter og rister helt ukontrollert her nå. Klarer ikke å stoppe det. Fryser ikke, men er ikke helt varm. Føler meg som omtrent første gangen jeg skule pule. Eide ikke kroppskontroll.
Sånn har jeg blitt på fest to ganger på rad. Er ikke noe særlig. Hakker tenner og alt som er. Sannsynligvis grunnet litt for mye drikke.

7677211[/snapback]

sikkert for lite drikking. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...