Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke hva som gikk galt, men jeg er litt bedre da. Og da jeg ble anbefalt å opereres for andre gang, sa legen at det ville ikke ha noen betydning. Og det er jo sant, vi skjeløyde ser kun med ett øye om gangen, og det kan man ikke forandre ved å trille litt på øyet.

7673386[/snapback]

De kan jo "stille inn" tre muskler på hvert øye, så de kan nå få dem til å se ganske 'rette' ut. Jeg har fått litt dybdesyn på nært hold etter operasjonen, men ikke nok til at det hjelper ved lukeparkering. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
"For ej kjøyre Granada, jada! Ja det e kje nåke lada. Det e en slike bil ja du må ha" <3

7673392[/snapback]

I think I love you.

Til tross for at du hater røyk.

7673401[/snapback]

Røyk = :ph34r:

Røyker du er du ukul var det en av lærerene på barneskolen min som sa. Hata henne sterkt og hun var den som led mest under siste skole dag :!:

Lenke til kommentar
Gah, jeg HATER å være sjuk :(

7673433[/snapback]

Jeg liker å være syk... I allefall litt syk, sånn at man akuratt har nok feber til å få kakao servert på senga og kunne ligge å se på tv/film hele dagen :wee:

7673458[/snapback]

Slitsomt med så råtten hals.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Herrejesus. Stefaren min har nettopp anskaffet seg nytt anlegg, og nå spiller han "Basshunter - Boten Anna" og "Dina - Bli hos meg" opp og opp igjen.

:wee: Må nesten le litt jeg.

7673478[/snapback]

RUN TO THE HILLS! RUN FOR YOUR LIVES!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...