Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
kan vi snakke om noe annet enn isbrodder? Kjedelig, døft tema!

7673286[/snapback]

Feel the force of the Mighty Isbrodd! *stab*

7673292[/snapback]

OH NOES! *isbrood in deh sjehst* Mercy oh Dark Lord Arinomi!

Lenke til kommentar
Hva er det? Om du mener å kødde med musklene rundt øyet med en skummel skalpell, så... har jeg prøvd det.

7673240[/snapback]

Worked wonders for meg, men det var jævlig skummelt da. Var litt småredd for å våkne opp med et øyeeple mindre. Hva var det som ikke gikk som det skulle med dine øyemuskler?

fredrik: Du må aldri svare på noe du får fra forsvaret. Nekt blankt for at du har fått noe hvis det blir bråk av det. Evt. få en brilleseddel som sier at du er veldig svaksynt, eller en legeerklæring på alvorlige rygg/skulder-plager. Det er enkelt å fake symptomene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
skummelt/skommelt oppi her. sikkert sletta nå
Jeg troooor han lurte på hvor han kunne pirke på skrivefeil.

7673348[/snapback]

Det er riktig. Var jeg som pirket så derfor vil jeg vite for man får låv til å pirke.

Lenke til kommentar
Worked wonders for meg, men det var jævlig skummelt da. Var litt småredd for å våkne opp med et øyeeple mindre. Hva var det som ikke gikk som det skulle med dine øyemuskler?

fredrik: Du må aldri svare på noe du får fra forsvaret. Nekt blankt for at du har fått noe hvis det blir bråk av det. Evt. få en brilleseddel som sier at du er veldig svaksynt, eller en legeerklæring på alvorlige rygg/skulder-plager. Det er enkelt å fake symptomene.

7673345[/snapback]

Aner ikke hva som gikk galt, men jeg er litt bedre da. Og da jeg ble anbefalt å opereres for andre gang, sa legen at det ville ikke ha noen betydning. Og det er jo sant, vi skjeløyde ser kun med ett øye om gangen, og det kan man ikke forandre ved å trille litt på øyet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...