Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Isbrodder er kickass når det er glatt ute. Gidd gå rundt som en annen skøyteløper. :love: Jeg har ting jeg skal rekke!

7673121[/snapback]

Chathans går sikkert med isbrodder. Tror du ikke?

7673134[/snapback]

Slutt å bland han inn i alt. Dette handler om meg. Bare meg. Og litt om deg. Og kanskje de andre som går med brodder. *snøft*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At isbrodder er for gamle mennesker.

7673106[/snapback]

Feil, du mener at isbrodder er en ting for gamle mennesker. Hvem som helst kan bruke de, det er ikke laget spesifikt for gamle mennesker :roll:

 

 

NorthGarden: Du tar fart? Så i en lang bratt bakke full av is...tar du fart nedenfra og sklir oppover bakken? :lol:

 

Don't think so..

Lenke til kommentar
NG: Hva med oss med nedsatt balanseevne?
Dere får trene opp balansen.
NorthGarden: Du tar fart? Så i en lang bratt bakke full av is...tar du fart nedenfra og sklir oppover bakken? :lol:

 

Don't think so..

Selvfølgelig gjør jeg det! Kan du ikke se for deg det? :) Alltid like artig.
Lenke til kommentar
Og hvem ser om du har isbrodder på deg uansett?

7673162[/snapback]

Det vil kanskje lage lyder på ise, siden det er metall som blir presset ned i isen og da syns kanskje enkelte at det er ubehagelig og at folk kommer til å stirre på skoene dine fordi det kommer en lyd fra de og det takler vist tydeligvis ikke alle sammen :roll:
Lenke til kommentar

ha ha, det er vel sånn det er ja, b-real :p

 

NorthGarden, hva om en ikke får trent opp balanseevnen sin noe særlig uansett hvor mye man prøver? :p

 

edit:

 

NgZ, vel, mine isbrodder var ei metallplate med pigger på og en svart gummistrikk som gjorde at du festa det over skoene, men siden alle skoene mine er svarte, vises det da ikke uansett.

 

Og gidd å løfte beina når du bare kan subbe bortover, selv om det fungerer dårlig i en glatt, ustrødd oppoverbakke.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
ha ha, det er vel sånn det er ja, b-real :p

 

NorthGarden, hva om en ikke får trent opp balanseevnen sin noe særlig uansett hvor mye man prøver? :p

7673191[/snapback]

Slike som meg. Jeg er skjeløyd og har problemer med navigasjon, og dermed balanse. Gudene vet hvor mange ganger jeg har trynet i dørkarmen.

 

Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. :(

7673194[/snapback]

 

Join my world :)

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. :(

7673194[/snapback]

Jeg også, er trist at andre skal prøve dominere..

 

 

Nå må du ikke glemme at det er Dotten som er supermann. Vi får flytte til Danmark, der er det ikke så mange store nedoverbakker.

Hvis ikke kan man jo ta en pose med stein i bukselommen, da?

7673203[/snapback]

Tviler på at jeg hadde orket å drasse på stein hele tida..det veier tross alt en del..
Lenke til kommentar
Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. :(

7673194[/snapback]

Du og chathans kan jo alltids starte en klubb.

7673205[/snapback]

Det enkleste er om alle kan være venner, brodder eller ikke. :) Det er ikke vanskelig. DERE KLARER DET!

 

Jeg vet, jeg er ikke psykolig, JEG SNAKKER IKKE FRA ET PROFESJONELT PLAN, jeg bare kommer med et FORSLAG. JEG HAR IKKE FASITEN, jeg bare prøver å gjøre hverdagen bedre.

 

 

 

lolaholica jeg stikker og spiser middag SNX

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...