K.. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Isbrodder er kickass når det er glatt ute. Gidd gå rundt som en annen skøyteløper. Jeg har ting jeg skal rekke! 7673121[/snapback] Chathans går sikkert med isbrodder. Tror du ikke?7673134[/snapback] Slutt å bland han inn i alt. Dette handler om meg. Bare meg. Og litt om deg. Og kanskje de andre som går med brodder. *snøft* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 At isbrodder er for gamle mennesker.7673106[/snapback] Feil, du mener at isbrodder er en ting for gamle mennesker. Hvem som helst kan bruke de, det er ikke laget spesifikt for gamle mennesker NorthGarden: Du tar fart? Så i en lang bratt bakke full av is...tar du fart nedenfra og sklir oppover bakken? Don't think so.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Balanse? Ikke sett. Bruker ikke isbrodder, men det er fordi jeg ikke har noen, og fordi de alltid faller av. Har de ikke gjort det og hadde jeg hatt noen, kunne jeg gjerne brukt de. Og hvem ser om du har isbrodder på deg uansett? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 At isbrodder er for gamle mennesker.7673106[/snapback] Feil, du mener at isbrodder er en ting for gamle mennesker. Hvem som helst kan bruke de, det er ikke laget spesifikt for gamle mennesker 7673160[/snapback] Da er du gammellol. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 NG: Hva med oss med nedsatt balanseevne?Dere får trene opp balansen. NorthGarden: Du tar fart? Så i en lang bratt bakke full av is...tar du fart nedenfra og sklir oppover bakken? Don't think so.. Selvfølgelig gjør jeg det! Kan du ikke se for deg det? Alltid like artig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Og hvem ser om du har isbrodder på deg uansett?7673162[/snapback] Det vil kanskje lage lyder på ise, siden det er metall som blir presset ned i isen og da syns kanskje enkelte at det er ubehagelig og at folk kommer til å stirre på skoene dine fordi det kommer en lyd fra de og det takler vist tydeligvis ikke alle sammen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da er du gammellol. 7673169[/snapback] Ok da. Jeg, biril, Datasmurfen og Knut Erik er gamle mennesker. Pwn på deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Og hvem ser om du har isbrodder på deg uansett? 7673162[/snapback] Du kan vel ikke lime dem på skoen, så de må vel festes på en eller annen synlig måte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da er du gammellol.7673169[/snapback] Vel, da er du også gammel faktisk... Selvfølgelig gjør jeg det! Kan du ikke se for deg det? Alltid like artig.7673175[/snapback] Beklager, jeg glemte supermanstyrken din;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ha ha, det er vel sånn det er ja, b-real NorthGarden, hva om en ikke får trent opp balanseevnen sin noe særlig uansett hvor mye man prøver? edit: NgZ, vel, mine isbrodder var ei metallplate med pigger på og en svart gummistrikk som gjorde at du festa det over skoene, men siden alle skoene mine er svarte, vises det da ikke uansett. Og gidd å løfte beina når du bare kan subbe bortover, selv om det fungerer dårlig i en glatt, ustrødd oppoverbakke. Endret 8. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Beklager, jeg glemte supermanstyrken din;)Nå må du ikke glemme at det er Dotten som er supermann. Vi får flytte til Danmark, der er det ikke så mange store nedoverbakker. Hvis ikke kan man jo ta en pose med stein i bukselommen, da? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ha ha, det er vel sånn det er ja, b-real NorthGarden, hva om en ikke får trent opp balanseevnen sin noe særlig uansett hvor mye man prøver? 7673191[/snapback] Slike som meg. Jeg er skjeløyd og har problemer med navigasjon, og dermed balanse. Gudene vet hvor mange ganger jeg har trynet i dørkarmen. Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. 7673194[/snapback] Join my world Endret 8. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. 7673194[/snapback] Du og chathans kan jo alltids starte en klubb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har bare jævlig dårlig balanse Har prøvd å trene den opp siden jeg var kid, men funker dårlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Slike som meg. Jeg er skjeløyd og har problemer med navigasjon, og dermed balanse. Gudene vet hvor mange ganger jeg har trynet i dørkarmen. 7673204[/snapback] Strabismeoperasjon er din grusomme venn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. 7673194[/snapback] Jeg også, er trist at andre skal prøve dominere.. Nå må du ikke glemme at det er Dotten som er supermann. Vi får flytte til Danmark, der er det ikke så mange store nedoverbakker. Hvis ikke kan man jo ta en pose med stein i bukselommen, da? 7673203[/snapback] Tviler på at jeg hadde orket å drasse på stein hele tida..det veier tross alt en del.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Uff. Livet er hardt. Skulle ønske jeg kunne leve i en verden hvor isbrodder var akseptert. 7673194[/snapback] Du og chathans kan jo alltids starte en klubb.7673205[/snapback] Det enkleste er om alle kan være venner, brodder eller ikke. Det er ikke vanskelig. DERE KLARER DET! Jeg vet, jeg er ikke psykolig, JEG SNAKKER IKKE FRA ET PROFESJONELT PLAN, jeg bare kommer med et FORSLAG. JEG HAR IKKE FASITEN, jeg bare prøver å gjøre hverdagen bedre. lolaholica jeg stikker og spiser middag SNX Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Strabismeoperasjon er din grusomme venn. 7673216[/snapback] Hva er det? Om du mener å kødde med musklene rundt øyet med en skummel skalpell, så... har jeg prøvd det. Endret 8. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tviler på at jeg hadde orket å drasse på stein hele tida..det veier tross alt en del..Neida. Småstein er ikke så tungt. Se på det som god trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg