Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MODEM?? WTF?  :dontgetit:

7672778[/snapback]

Ja? :dontgetit:

Ikke noe kluss med ruter og modem. Modemet ringte til Han Internett, og så lenge samtalen varte fungerte alt som det skulle. Så, når man var ferdig, la man bare på røret. Senere, ved behov, ringte man opp igjen.

 

Isbrodder hadde vært en god idé nå. Heldigvis har jeg 'isbrodder' på bilen. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
De fleste er vel så oppegående at de klarer å komme seg over en isbelagt flate.

Det kan løses ved enten å gå veldig sakte, eller ved å gå rundt/finne en annen vei.

7673058[/snapback]

Og så har du de som ikke orker gå veldig sakte over isen og ikke bruke 30 min på noe som vanligvis tar 15 min ved normal gange...de kjøper isbrodder de..

Lenke til kommentar
De fleste er vel så oppegående at de klarer å komme seg over en isbelagt flate.

Det kan løses ved enten å gå veldig sakte, eller ved å gå rundt/finne en annen vei.

7673058[/snapback]

Da burde flaten være så oppegående at den kan la meg passere. Nå har det seg slik at de eneste gangene jeg går ut, skal jeg på jobb eller skole, og 2 av 4 av tilfellene har jeg dårlig tid. Pluss den helvetes pc-en.

Lenke til kommentar
Og så har du de som ikke orker gå veldig sakte over isen og ikke bruke 30 min på noe som vanligvis tar 15 min ved normal gange...de kjøper isbrodder de..
Da tar du bare litt fart, og sklir over isen. Har du normal balanse skal det funke flott.
Og du går med krykker :)
Har falt mange ganger på isen, men jeg har aldri slått meg så hardt at jeg har hatt behov for krykker.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...