Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Noen som har prøvd nordicmafia? Hadde vært digg å lage en à la verson, bare at det var SO spamming! :D

 

"Spam rank: Bundy"

"Warnings: Bundy"

"Rep: Bundy"

"Mod Rep: Bundy"

 

 

Ellers, jeg skal få pizza. Ola bara væra flinka gotta. Ola bara få grandiosa. Ja ja ja.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er nødvendig med to utropstegn/spørsmålstegn etter hver setning.

7672866[/snapback]

 

Nei men det va da fælt da!! :mad: Om det er en eller ti spørsmålstegn i hver så setning så kan vel du bare drite i det!!

 

Ja! Hva skjer ellers da?? :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

GRAAAAARGH!

 

Smurf klar! Smurf sliten! Smurf GRØNN!

 

Faen for et slit det er for en utrent kropp og gå 1 km småbratt oppoverbakke, som atpåtil er glatt så du sklir bakover for hvert skritt du tar, på et kvarter.

 

Fikk sting da jeg var halvveis og kjente at føttene ikke ville samarbeide da jeg var 3/4 på vei, men jeg tvang meg videre.

 

Vetta faen hvorfor, men jeg gjorde det.

 

Skremte vettet av en haug med folk også visstnok.

Var ikke helt med de siste 400 metrene.

Men jeg er veldig sår i halsen og har lite stemme, så sannsynligheten for at jeg har brølt høyt i smerte eller noe, er stor.

 

Faen, aldri mer!

Lenke til kommentar
GRAAAAARGH!

 

Smurf klar! Smurf sliten! Smurf GRØNN!

 

Faen for et slit det er for en utrent kropp og gå 1 km småbratt oppoverbakke, som atpåtil er glatt så du sklir bakover for hvert skritt du tar, på et kvarter.

 

Fikk sting da jeg var halvveis og kjente at føttene ikke ville samarbeide da jeg var 3/4 på vei, men jeg tvang meg videre.

 

Vetta faen hvorfor, men jeg gjorde det.

 

Skremte vettet av en haug med folk også visstnok.

Var ikke helt med de siste 400 metrene.

Men jeg er veldig sår i halsen og har lite stemme, så sannsynligheten for at jeg har brølt høyt i smerte eller noe, er stor.

 

Faen, aldri mer!

7672878[/snapback]

*glad for at moren hans kjøpte isbrodder til skoene* :)

Lenke til kommentar
Nei "kule" folk kan da ikke gå med slikt...det er en skam..man detter heller å brekker noe på føret en å gå med isbrodder :)

7672997[/snapback]

Ehm, squeeze me, men det er bare gamlinger som går med det. Jeg hater når de går med det inne. Ew.

7673002[/snapback]

Selvsagt går jeg ikke med dem inne. Jeg har ikke noe imot å falle litt, men det er så helvetes vått+glatt, samt at jeg bærer på en laptop til 11k.

Lenke til kommentar
Ehm, squeeze me, men det er bare gamlinger som går med det. Jeg hater når de går med det inne. Ew.

7673002[/snapback]

Er nok neppe så mange som går med det INNE da...isen er da UTE sist jeg sjekket med mindre du skal i en hall elns..

7673027[/snapback]

Gamlinger går med det inne. Det er like ille som en tørr svamp på tavla.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

SHIT! MODERATOR! ALLE! LEGG NED SPAMMEN *Legge ned spammen og løpe* :ph34r:

 

Lukten av pitsa begynner å bli gooood... Og ja, jeg er gutt. Jeg har tissefant og jeg er stolt av det..!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...