lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje dere burde ta en titt her, Mushi og Iceman? Snus-tråden v.3. 7671662[/snapback] Nesh, har alt vært innom der og gjort min plikt i dag jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje dere burde ta en titt her, Mushi og Iceman? Snus-tråden v.3. 7671662[/snapback] Driver ikke med sånt. Er grenser på hvor mye det går ann å diskutere om snus. Jeg orker ikke å snuse/røyke, fordi jeg liker tanken på å ikke være avhengig av annet enn datamaskinen min. Og en gjennomsnittsrøyker bruker 18k på røyk i året. Pluss, pappa betaler lappen om jeg ikke gjør slikt før jeg er 18 7671664[/snapback] Jeg bruker godt under 18k i året på røyk snus. Tror jeg bruker rundt 400 kr i mnd. Hadde jeg ikke røyka, ville jeg kjøpt sprit og øl for penga i stedet for. Skulle få lappen jeg også, så jeg slutta. Det holdt vist ikke å ha slutta i 6 mnd, jeg måtte ha vært rein i 3 år, så jeg begynte igjen på dagen fordi jeg ble så forbanna. Betalte lappen selv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 North Garden: WTF? Var det der en slags MSN terror eller noe? ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Joda, nå ligger buksa i en bøtte med kaldt vann. Skulle slå en kompis i skulderen så traff jeg vinduet i stedet.. Blødde igjennom buksa. Endret 8. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, volleyball er gay, fordi jeg ikke får det til 7671289[/snapback] Sier litt om deg da som ikke klarer en gay sport engang. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Joda, nå ligger buksa i en bøtte med kaldt vann. Skulle slå en kompis i skulderen så traff jeg vinduet i stedet.. Blødde igjennom buksa. 7671750[/snapback] Hvorfor ligger buksa i vann hvis du slo deg? Sølte du blod på deg igjen nå? Det er ekkelt og klissete. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, volleyball er gay, fordi jeg ikke får det til 7671289[/snapback] Sier litt om deg da som ikke klarer en gay sport engang. 7671755[/snapback] Eid Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor ligger buksa i vann hvis du slo deg? Sølte du blod på deg igjen nå? Det er ekkelt og klissete. 7671759[/snapback] Fordi jeg hadda hånda i buksa, og da blødde det igjennom Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Joda, nå ligger buksa i en bøtte med kaldt vann. Skulle slå en kompis i skulderen så traff jeg vinduet i stedet.. Blødde igjennom buksa. 7671750[/snapback] Kan du ikke sikte eller. Neven skal ikke gå gjennom personen heller Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 North Garden: WTF? Var det der en slags MSN terror eller noe? ^^ Haha. Det er bare å svare. Jeg har på "Vis som frakoblet". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fordi jeg hadda hånda i buksa, og da blødde det igjennom 7671771[/snapback] Er det ille? Hvor store er sårene dine? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Joda, nå ligger buksa i en bøtte med kaldt vann. Skulle slå en kompis i skulderen så traff jeg vinduet i stedet.. Blødde igjennom buksa. 7671750[/snapback] Kan du ikke sikte eller. Neven skal ikke gå gjennom personen heller 7671773[/snapback] Hehe, han flytta seg, og da traff jeg vinduet. Er ikke store sår da, bae blødd noe inni hølvette, det var ingen som sa noe da, ingen andre der som kjenner meg så slipper å betale for ny rute Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Pass på å rens såra skikkelig 1-2 ganger om dagen da. Er mye bakterier på hendene og infeksjon er møkk. Hele hånda pulserer, verker og er dobbet så stor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om det blødde mye, så rensa det seg selv der og da iallefall. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sårskorpene fra hånda mi etter fallet mitt er akkurat falt av! Endelig slepper jeg å gå med hånda i lomma fordi jeg skjemmes over å se ut som en slåssar! om noen husker det da.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om det blødde mye, så rensa det seg selv der og da iallefall. 7671818[/snapback] Det hjelper ikke en dritt når såret bruker lang tid på å få lukka seg (rundt et døgn) og han går på do i mellomtiden. Da blir hendene fulle av bakterier, det samme gjør sårene. Plukker man på sår, blir det infeksjon pga. bakteriene man har på hendene og da sier det seg at du bør ta bedre var på et sår på hånda enn på f.eks. beinet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sier litt om deg da som ikke klarer en gay sport engang. 7671755[/snapback] Pondus hater volleyball, men er flink i fotball. Hvorfor skal jeg bruke tid og krefter på å lære meg volleyball? Volleyball får meg ikke videre i livet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jaja, mer eller mindre sluttet å blø nå Edit: tok bilde av buksa der jeg hadde blødd igjennom Endret 8. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om det blødde mye, så rensa det seg selv der og da iallefall. 7671818[/snapback] Det hjelper ikke en dritt når såret bruker lang tid på å få lukka seg (rundt et døgn) og han går på do i mellomtiden. Da blir hendene fulle av bakterier, det samme gjør sårene. Plukker man på sår, blir det infeksjon pga. bakteriene man har på hendene og da sier det seg at du bør ta bedre var på et sår på hånda enn på f.eks. beinet. 7671840[/snapback] Unnskyld meg, men jeg elsker å vifte litt med "hysterijokeren" min når folk begynner å bable om superinfeksjonsfare, jeg bekymrer meg bare ikke for slik. Kanskje jeg skal vifte litt med kortet som har et rødt kors på seg og sier at jeg er sertifisert førsthjelper i henhold til genevekonvensjonen ditt og datt også Men for all del, det er noe i det du sier, bare guttungen klarer å ha en normal håndhygiene burde det forsåvidt gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg