Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje dere burde ta en titt her, Mushi og Iceman? :wee:Snus-tråden v.3.

7671662[/snapback]

Driver ikke med sånt. Er grenser på hvor mye det går ann å diskutere om snus.

 

Jeg orker ikke å snuse/røyke, fordi jeg liker tanken på å ikke være avhengig av annet enn datamaskinen min. Og en gjennomsnittsrøyker bruker 18k på røyk i året.

 

Pluss, pappa betaler lappen om jeg ikke gjør slikt før jeg er 18 :)

7671664[/snapback]

Jeg bruker godt under 18k i året på røyk snus. Tror jeg bruker rundt 400 kr i mnd. Hadde jeg ikke røyka, ville jeg kjøpt sprit og øl for penga i stedet for.

 

Skulle få lappen jeg også, så jeg slutta. Det holdt vist ikke å ha slutta i 6 mnd, jeg måtte ha vært rein i 3 år, så jeg begynte igjen på dagen fordi jeg ble så forbanna. Betalte lappen selv.

Lenke til kommentar
Joda, nå ligger buksa i en bøtte med kaldt vann. Skulle slå en kompis i skulderen så traff jeg vinduet i stedet.. :wee:

Blødde igjennom buksa.

7671750[/snapback]

Kan du ikke sikte eller. Neven skal ikke gå gjennom personen heller

7671773[/snapback]

Hehe, han flytta seg, og da traff jeg vinduet. Er ikke store sår da, bae blødd noe inni hølvette, det var ingen som sa noe da, ingen andre der som kjenner meg så slipper å betale for ny rute :ph34r:

Lenke til kommentar
Om det blødde mye, så rensa det seg selv der og da iallefall.

7671818[/snapback]

Det hjelper ikke en dritt når såret bruker lang tid på å få lukka seg (rundt et døgn) og han går på do i mellomtiden. Da blir hendene fulle av bakterier, det samme gjør sårene. Plukker man på sår, blir det infeksjon pga. bakteriene man har på hendene og da sier det seg at du bør ta bedre var på et sår på hånda enn på f.eks. beinet.

Lenke til kommentar
Om det blødde mye, så rensa det seg selv der og da iallefall.

7671818[/snapback]

Det hjelper ikke en dritt når såret bruker lang tid på å få lukka seg (rundt et døgn) og han går på do i mellomtiden. Da blir hendene fulle av bakterier, det samme gjør sårene. Plukker man på sår, blir det infeksjon pga. bakteriene man har på hendene og da sier det seg at du bør ta bedre var på et sår på hånda enn på f.eks. beinet.

7671840[/snapback]

 

Unnskyld meg, men jeg elsker å vifte litt med "hysterijokeren" min når folk begynner å bable om superinfeksjonsfare, jeg bekymrer meg bare ikke for slik.

 

Kanskje jeg skal vifte litt med kortet som har et rødt kors på seg og sier at jeg er sertifisert førsthjelper i henhold til genevekonvensjonen ditt og datt også :hmm:

 

Men for all del, det er noe i det du sier, bare guttungen klarer å ha en normal håndhygiene burde det forsåvidt gå greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...