xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ah, takk gud. Jeg begynte nesten å lure jeg, Iceman. Men det er sant det, altfor mange som har den oppfatningen. M RLY - Jeg sier bare min mening, jeg. Men OK, vi kan godt glemme den diskusjonen nå. Endret 8. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er avataren godkjent? 7671545[/snapback] nope Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) NG: Hvorfor bryr du deg? Det angår jo ikke deg i det hele tatt. Du kan vel strengt talt gi en lang faen i om folk røyker eller ikke så lenge de ikke blåser det i trynet ditt? 7671551[/snapback] Vel, røyking er jo et samfunnsproblem siden de som har fått kreft pga røyking, får dekket sin behandling av Statskassen, som igjen er våre skattepenger. Endret 8. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er selvfølgelig rent pissprat det jeg sier, men det er alt for mange som har den oppfatninga, og det er utrolig tragisk. 7671537[/snapback] QFT. Har fått høre at "posesnus er for kjerringer" en del ganger. Men det er nå engang best. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Snusbokser som kommer i andre farger enn hvit eller svart er for kjærringer. Du må faen meg ha 2-3 priser i kjeften samtidig for at de ultra-små mengdene med nikotin skal fungere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Min erfaring med mini-porsjon sier 4-6, av vanlig porsjon bruker jeg 2, mest fordi det blir behageligere å ha to enn en. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dessuten er snus med lakris eller mint smak rart. Kan bli kvalm av mindre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Leppa mi er ikke lagd for snus. Har jeg noe større enn mini, detter det ut Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Snusbokser som kommer i andre farger enn hvit eller svart er for kjærringer. Du må faen meg ha 2-3 priser i kjeften samtidig for at de ultra-små mengdene med nikotin skal fungere. 7671575[/snapback] For oss "kjæringer" som bare snuser en sjelden gang på fest skal det ikke så mye nikotin til. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Leppa mi er ikke lagd for snus. Har jeg noe større enn mini, detter det ut Så søtt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dessuten er snus med lakris eller mint smak rart. Kan bli kvalm av mindre. 7671598[/snapback] Synes ikke Catch er så ille, hadde det ikke vært for at det var white-porsjoner og at jeg veldig lett får veldig sårt tannkjøtt av white, dessuten er nikotininnholdet veldig lavt i dem. Nå har jeg mer eller mindre kjedesnust siden fem i går, det begynner å merkes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den mest ubrukelige jentesnusen er den som kommer i rosa og lilla metallic-bokser. Kan ikke huske hva de heter i farta. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mocca.... håpløse greier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Skruf og general er de eneste som er brukbare av ekte snus Endret 8. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Leppa mi er ikke lagd for snus. Har jeg noe større enn mini, detter det ut Så søtt. 7671610[/snapback] Kjempe Skal da også sies at jeg da snuser general, ikkeno mint/lakris-crap (: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Personlig takler jeg overhodet ikke smaken på General, og synes effekten er bortimot lik null, så jeg holder meg nok til Skrufen jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skruf stärk er best, men den voldtar leppa i så inni granskauen. Klarer ikke å bare snuse en hel dag da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skruf stärk er best, men den voldtar leppa i så inni granskauen. Klarer ikke å bare snuse en hel dag da. 7671642[/snapback] Den er best ja, men leppa mi plages ikke noe særlig av den Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje dere burde ta en titt her, Mushi og Iceman? Snus-tråden v.3. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg orker ikke å snuse/røyke, fordi jeg liker tanken på å ikke være avhengig av annet enn datamaskinen min. Og en gjennomsnittsrøyker bruker 18k på røyk i året. Pluss, pappa betaler lappen om jeg ikke gjør slikt før jeg er 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg