Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da bare digg å kjenne at det røsker og river litt i lungene.

 

Er bare de tøffeste gutta som røyker. Man viser at man ikke er redd for døden.

7671443[/snapback]

Vet ikke med deg, men jeg synes ikke det er tøft å dø. Muligens i en krig ellerno, men ikke av sigaretter. Og det som virkelig er tøft, er å stå stolt imot alle som fremdeles synes det er tøft å røyke.

Lenke til kommentar
Snusleppe er veldig mye mer harry enn å stå med en røyk i kjeften.
man ikke bake verdens største pris da. Pose gir vel ikke akuratt verdens største snusleppe? Man kommer liksom ikke den stygge sigaretten.
Vet ikke med deg, men jeg synes ikke det er tøft å dø. Muligens i en krig ellerno, men ikke av sigaretter. Og det som virkelig er tøft, er å stå stolt imot alle som fremdeles synes det er tøft å røyke.
Ah, der har vi det. Er så enig. Det er bare tapere som begynner å røyke fordi kompisene gjør det.
Lenke til kommentar
Oh yes, det er drittøft å røyke. CredZ med stor Z.

7671465[/snapback]

Like mye kred som du får av å stå med en verandaleppe og svarte snusrender mellom tennene?

 

edit:posesnus er ikke så ille, nei, men general-harry-volvo-råner-snuseren bruker jo ikke slikt....

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Like mye kred som du får av å stå med en verandaleppe og svarte snusrender mellom tennene?

edit:posesnus er ikke så ille, nei, men general-harry-volvo-råner-snuseren bruker jo ikke slikt....

Det er sant det, folk som baker verdens største pris hvor halvparten renner nedover de gule tennene, det er ikke kult det heller. Men posesnus er mye bedre enn røyk. Men, jeg skal ikke hindre dere i å røyke jeg. :)
Du er ikke tøff nok om du bruker pose, det vet du da godt, og prisen skal være så stor at du nesten ikke får den oppi.
Jeg håper du ikke er seriøs nå? Tøff nok for hva? :) Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Du er ikke tøff nok om du bruker pose, det vet du da godt, og prisen skal være så stor at du nesten ikke får den oppi.
Jeg håper du ikke er seriøs nå? Tøff nok for hva? :)

7671508[/snapback]

 

Jeg? Ikke seriøs? Jeg er dødsseriøs!

Om en boks med general løs holder til mer enn fire priser, da har du ingenting med de tøffe gutta å gjøre!

Lenke til kommentar
Det er sant det, folk som baker verdens største pris hvor halvparten renner nedover de gule tennene, det er ikke kult det heller. Men posesnus er mye bedre enn røyk. Men, jeg skal ikke hindre dere i å røyke jeg. :)

Jeg røyker svært sjelden, og kun på fest. Samme med (pose)snus.

Du er ikke tøff nok om du bruker pose, det vet du da godt, og prisen skal være så stor at du nesten ikke får den oppi.
Jeg håper du ikke er seriøs nå? Tøff nok for hva? :)

7671508[/snapback]

Det er jo ikke tøft å bruke posesnus. Mannfolk skal bake. :ermm:
Lenke til kommentar
Jeg? Ikke seriøs? Jeg er dødsseriøs!

Om en boks med general løs holder til mer enn fire priser, da har du ingenting med de tøffe gutta å gjøre!

Haha, jeg må bare le av deg jeg. :wee:

Men, som sagt, jeg kan ikke hindre dere i å være harry jeg.

Jeg røyker svært sjelden, og kun på fest. Samme med (pose)snus.

Det er jo ikke tøft å bruke posesnus. Mannfolk skal bake.  :ermm:

Hvorfor skal de være så jævlig tøft da? Mannfolk skal bake? Det er sånt som er så jævlig idiotisk. "Mannfolk skal mekke bil og røyke til dem dævver". Djeez.

Posesnus er godt, og ser mye bedre ut enn både røyk og verdens største pris.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jeg? Ikke seriøs? Jeg er dødsseriøs!

Om en boks med general løs holder til mer enn fire priser, da har du ingenting med de tøffe gutta å gjøre!

Haha, jeg må bare le av deg jeg. :wee:

Men, som sagt, jeg kan ikke hindre dere i å være harry jeg.

7671529[/snapback]

 

Det er selvfølgelig rent pissprat det jeg sier, men det er alt for mange som har den oppfatninga, og det er utrolig tragisk.

Personlig går det i Skruf Porsjon, men jeg har en boks med løs liggende om jeg skulle føle for det (noe som er sjelden, da porsjon stort sett alltid passer best, er minst stress, og mest effekt).

Lenke til kommentar
Men, som sagt, jeg kan ikke hindre dere i å være harry jeg.

7671529[/snapback]

Føler meg harry idag :thumbup:

 

Snusen i leppa og bilanlegget er kobla opp i stua. Det er ikke laget for å ha annet enn i bil. Lyden blir helt rar og basskassa rister ikke annet enn hyllene mine. Skulle hatt en 240. :innocent:

 

Goliat: Konge!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...