Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er bare i dårlig humør idag. Beklager 7671283[/snapback] Mushi hater Dr. Phil. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mushi hater Dr. Phil. 7671290[/snapback] Hm. ja han hjalp meg lite idag desverre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, volleyball er gay, fordi jeg ikke får det til 7671289[/snapback] Gøygay? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har bransjelære nå. Skal gjøre en bedriten oppgave, kjedelige greier. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, det var kult Marius. Hadde det artig 7671267[/snapback] Har mimra litt om det vi snakka om der ja. Haha, han morder fyren som stirra på meg. Ler hver gang jeg tenker på det. 7671284[/snapback] Han lignet seriøs på Jon Michlet. Husker jeg nevnte det til deg over bordet ..haha..spooky Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gøygay? 7671304[/snapback] Tjaa.. Jeg får det fremdeles ikke til, og da avskyr jeg det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Noen som har en miniguide for å få best mulig kvalitet på avataren sin i størrelsesomfanget forumet tillater? Endret 8. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tjaa.. Jeg får det fremdeles ikke til, og da avskyr jeg det 7671350[/snapback] Jeg likte det ikke på barneskola, men på u.skola fik jeg til og siden har det vært gøy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Feber er dail. Det holder deg iallefall varm ... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg likte det ikke på barneskola, men på u.skola fik jeg til og siden har det vært gøy 7671369[/snapback] Ikkeno håp for meg da Går på vgs og har ikke fått det til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjenner panikken kommer nå.. Har ikke mere snus.. ikke er det røyk i nærheten heller. Jeg er alt for lat å trøtt til å dra å kjøpe det.. Skal jeg bare legge meg ned å sove? ^^ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjenner panikken kommer nå.. Har ikke mere snus.. ikke er det røyk i nærheten heller.Jeg er alt for lat å trøtt til å dra å kjøpe det.. Skal jeg bare legge meg ned å sove? ^^ 7671408[/snapback] Jeg har en nesten full Malboro 20. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjenner panikken kommer nå.. Har ikke mere snus.. ikke er det røyk i nærheten heller.Jeg er alt for lat å trøtt til å dra å kjøpe det.. Skal jeg bare legge meg ned å sove? ^^ 7671408[/snapback] Jeg har en nesten full Malboro 20. 7671412[/snapback] Jeg har en kartong Lucky. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har en kartong Lucky. 7671420[/snapback] 10 pack camel og 7 bokser snus. NP: supermode - tell me why Angrer litt på at jeg solgte høytalerne mine. Er liksom ikke like futt i bilanlegget når du kobler det opp i stua Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Skjønner ikke hvordan dere gidder å ha i dere sånt drit? Kreftpinner sier jeg bare ... Altså, jeg er ingen avholdsmann. Jeg drikker, og snuser litt, men røyk? Røyk er både vondt og harry. Snus, er sikkert like ille med tanke på kroppen, men det ser da iallefall ikke like harry ut, og smaker faktisk litt godt. Endret 8. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skjønner ikke hvordan dere gidder å ha i dere sånt drit?Kreftpinner sier jeg bare ... 7671428[/snapback] Ikke alle som reagerer på det vettu. Ikke på samme måte iallefall. For noen er det ille, for andre er det ikke så ille. Ikke at dette er en oppfordring til å finne ut av det men. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjenner panikken kommer nå.. Har ikke mere snus.. ikke er det røyk i nærheten heller. Det er ikke panikk. Det er nikotinmenneskene som har rotta seg sammen og som nå står utenfor sentrale hjerneporten til venstre for hjernebarken og banker på porten med bange anelser om at neste levering ikke kommer. De er forbanna på at de hvite blodcellefolka har tjæredugnad i lungene dine og at de hjelper hemoglobinene dine med oxygentransporten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er da bare digg å kjenne at det røsker og river litt i lungene. Er bare de tøffeste gutta som røyker. Man viser at man ikke er redd for døden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som har en miniguide for å få best mulig kvalitet på avataren sin i størrelsesomfanget forumet tillater? 7671362[/snapback] photoshop - save for web - png-8 mini nok? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Som jeg fikk beksjed om av sjefen da han kom inn på pauserommet mens jeg jobba i sommer og satt og bakte meg en pris. "Du snuser du?" "Ja" "De tøffe gutta røyker" Edit: greit, det er en elendig oppbygd setning, men jeg er lat i dag. Endret 8. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg