Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så.

 

Noen forklar meg hva PP-tjenesten er, og hva de gjør.

Vurderer å poppe innom de eller noe.

7670477[/snapback]

PP-Tjenesten, er på en måte en skolepsykolog. De har psykiater utdannelse, men velger å slite rævva av seg på en skole, og få dritt betalt for å hjelpe andre. Det er en psykiater fordelt på 3-4 skoler, så han er vanligvis ikke på skolen mer enn 1-2 dager i uka. Heldigvis bruker få dette tilbudet, så du får fort timer. Du får også gyldig fravær fra klassen når du er hos pp-tjenesten. Du må gå til rådgiver/helsesøster for å få første timen der.

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Interessant.

Da blir det å prøve å finne rådgiver eller helsesøster :p

 

Ikke aner jeg hvor de holder til, det eneste jeg vet er at i alle fall helsesøster er på skolen 2 timer i uka eller noe.

Og tidligere erfaringer med rådgiverne her, er at de ikke hører på det jeg sier, men likevel klarer å forme et helt feil bilde av hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Den beste måten å våkne på er at mobilen rister i sengen. Umulig å ikke våkne.

7670478[/snapback]

Den beste måten å våkne på er av seg selv, etter minst 8 timers søv. :wee:

7670497[/snapback]

 

Vil nok holde med Steffy her. Ingenting er bedre enn en real vibrator i senga når du våkner. Legg den ved siden av deg når du skal sove, med lydløs og vibrering. Works like a charm.

Lenke til kommentar
Og tidligere erfaringer med rådgiverne her, er at de ikke hører på det jeg sier, men likevel klarer å forme et helt feil bilde av hva jeg snakker om.

7670494[/snapback]

Du skal bare forklare problemet ditt grovt, så de kan forbrede h*n som du skal til i pp-tjenesten. Det er h*n som skal hjelpe deg, ikke rådgiveren. Han har peil på fag, ikke psyke :p

 

Eplefe *host*: Det har du rett i. Etter jeg har blitt ferdig med vgs maser alle på meg. Er som om hvis jeg begynner på de forbanna pillene åpner det seg en ny verden for meg, med engler som beføler meg med duevinger og himmelsk musikk begynner i bakgrunnen. Det må minst være så fett å begynne på anti-dep, så mye som de truer og skryter for at jeg skal begynne.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Bazukh? Oo

De prøvde å få meg på piller en god stund før jeg var ferdig med vgs. før jeg hadde BEGYNT på vgs en gang. :p

7670514[/snapback]

Da er det bare å overse dem. De bruker mye mer skitne metoder etter du er ferdig på vgs. Da kommer utpressing, taktisk overtalelse, prøver å få deg til å føle deg dum/liten/teit/whatever hvis du ikke begynte igår. Piller er løsningen på alt. Bare du tar dem blir du frisk igjen.

 

:roll:

 

 

Datasmurf: Gjør de det, overse rådgiveren og forlang time hos ppt. Sleng i trynet hans at han ikke har utdanning til å vite sånt. Når du kommer til ppt, tar de deg alvorlig. Jeg ble tatt alvorlig for faen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Der har du grunnen til at jeg slutta å gå til psykolog. Jeg tror jeg klarer meg bedre uten deres mas om piller og diverse andre stoffer som de vil ha inn i kroppen min.

Det hjelper jo ikke en gang. En kompis av meg har begynt på anti-dep, og joda, nedturen er der ikke mer. Men ikke oppturene heller. Så han er bare sykelig apatisk.

Trist. Jeg skal i hvert fall aldri mer ha noe sånt dritt inn i meg. Prøvde jo en stund. Det funka ikke for meg, og mamma tvang dem til å la meg slippe, selvom de prøvde å overtale meg til å fortsette. Takk gud for mammaen min.

Lenke til kommentar

mushi, høres ut som jeg skal holde meg langt unna slike folk sånn egentlig.

Ille nok med at mamma og pappa maser om at jeg må begynne på det, om jeg ikke skal ha psykologer og slike masende og truende om det også.

 

 

edit

 

mushi, vi får se... vi får se.

Kanskje jeg klarer å finne helsesøster en av timene hu er her en gang i løpet av uka.

Har mer tro på det enn å snakke med surrete, gamle rådgivere som virker som de har utvikla et sært hat mot meg i løpet av de siste årene.

 

Hmm... Gå på kantina mon tro, eller henge her i SO6...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...