Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 OMG våkner av melding fra folk som må på skolen som kjeder seg. Hva er vitsen med fri hvis man blir vekket lol? Knis søte meldinger da. 7670171[/snapback] Jeg tror det er en funksjon på mobilen som lar en velge om en vil ha lyd eller ikke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg tror det er en funksjon på mobilen som lar en velge om en vil ha lyd eller ikke. 7670394[/snapback] Da blir man jo ikke vekt (eller vekket eller hvordansørendetnåennstaves?) Endret 8. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, takke meg til å ikke ha lyd på telefonen i det hele tatt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da blir man jo ikke vekt (eller vekket eller hvordansørendetnåennstaves?) 7670396[/snapback] Poenget er jo at man ikke skal bli det Jeg har mobilen på lydløs konstant, jeg aner ikke hvordan ringetonen min høres ut :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Personlig har jeg Led Zeppelin - Kashmir som ringetone, og skvetter som søren hver gang noen ringer mens det er helt stille på hybelen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har funnet kepp på nettby! YAY! Så, hva skjer her? Datasmurf: Etter den postingen din i RPP så har jeg fått respekt for deg! Du gir deg fullstendig faen! HAHA! You go! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 OMG våkner av melding fra folk som må på skolen som kjeder seg. Hva er vitsen med fri hvis man blir vekket lol? Knis søte meldinger da. 7670171[/snapback] Jeg tror det er en funksjon på mobilen som lar en velge om en vil ha lyd eller ikke. 7670394[/snapback] Da får jeg jo ikke lese de søte meldingene dine, bomsen. <3<3 Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Da får jeg jo ikke lese de søte meldingene dine, bomsen. <3<3 7670415[/snapback] Jeg er ingen boms, tard. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) ohh, ice cold baby btw, bomsen er jo søtt Endret 8. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Personlig har jeg Led Zeppelin - Kashmir som ringetone, og skvetter som søren hver gang noen ringer mens det er helt stille på hybelen. 7670408[/snapback] Jeg har Dimmu Borgir - Puritania som vekkelyd Er så kos å våkne til den, samtidig som jeg er for trøtt til å tenke skikkelig: *skurrete intro* Mmm...? Va? *rockemetalbråk* Gaaaah! Få av lyden! *slåpå* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Som vekketone på mobilen har jeg vel Deep Purple - Highway Star, men den merkes sjelden over hva jeg nå enn måtte ha valgt som vekkemusikk fra dataen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sky Marshall - Blast Corps er vekkerlyden over alle. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har Pink Floyd - Goodbye blue sky som vekketone eller hva det heter, ikke det at den vekker meg men hehe, deilig å høre på Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Oj. Trøtt idag gitt. Hodet dunker som en Slayer konsert og knirker når jeg beveger på det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror jeg må fikse no' Dimmu Borgir eller likende på vekkerklokka. Den jeg har nå er patetisk. Vekkes jo ikke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Oj. Trøtt idag gitt. Hodet dunker som en Slayer konsert og knirker når jeg beveger på det. 7670456[/snapback] Du våknet igjen før ti, gratulerer Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hallo SO! Nå sitter jeg i en håpløs engelsktime, og er ikke langt ifra å sovne... *Mååå holde meg våååken... * ............. ................ ................ Får 5er.... Men allikevel... 7670292[/snapback] Vi har sammfunnsfag... læreren ble sur fordi vi var trege med å klappe sammen bærbarene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Du våknet igjen før ti, gratulerer 7670465[/snapback] Takk Jeg fikk kjæresten min til å ringe å vekke meg. Våkner aldri av vekkerklokka, men våkner hvis jeg får en mld eller det ringer. Den våkner jeg i værtfall av hvis jeg har sovet mer enn 6 timer. Den står på max volum, så jeg skvetter ganske greit Endret 8. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Så. Noen forklar meg hva PP-tjenesten er, og hva de gjør. Vurderer å poppe innom de eller noe. edit: Rasch, ja gammel vane vond å vende (ang. det å gi fullstendig faen) Endret 8. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den beste måten å våkne på er at mobilen rister i sengen. Umulig å ikke våkne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg