lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jajajaja, selvfølgelig, når jeg kommer på skolen blir jeg trøtt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Iceman: Hva har man tørre teorifag til? :> SteffyPants: Hva er den korrekte responsen til "Jeg kjeder meg", tro? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg sovna rundt halv sju tror jeg, etter hektisk snowboardspill-spilling. Pappa vekte meg en time etterpå, i troen om at jeg hadde sovet i natt. Hah. As if. Nå er jeg veldig hyperaktiv eller noe da. Og har satt meg på biblioteket med en red bull. Sånn i tilfelle jeg dupper av. Vurderer å snakke med en rådgiver eller noe sånt. Sikkert lurt. Kan noen forklare meg hva pp-tjenesten er forresten? Om jeg kanskje burde snakke med de i stedet. Den gamle lærerinna mi foreslo det da jeg snakka om at plagene mine fra den gang hadde forverra seg. Men ja jøss, maks hyper og stæsj. Og det uten å ha smakt på red bullen enda. Yay. Går glipp av to timer bedriftsøkonomi, men kan ikke si jeg bryr meg og kan ikke jeg si jeg forstår faget. Kan kanskje prøve å gjøre oppgavene eller noe, men... Bah. Rastløs elns. Ismannen, våken enda? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hva faen oO fant akkurat ut at jeg får femmer i programvare. jeg har jo ikke gjort en dritt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Iceman: Hva har man tørre teorifag til? :> 7670225[/snapback] Rettelse: Hva har man Linux, server og hardware-timer til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SteffyPants: Hva er den korrekte responsen til "Jeg kjeder meg", tro? 7670225[/snapback] "Kom her og kle av meg, så slipper du å kjede deg" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Iceman: Hva har man tørre teorifag til? :> 7670225[/snapback] Rettelse: Hva har man Linux, server og hardware-timer til. 7670254[/snapback] Du går IKT? .. på anker'n? Endret 8. januar 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Åff tu skul. Begynner på semesteroppgaven i dag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SteffyPants: Hva er den korrekte responsen til "Jeg kjeder meg", tro? 7670225[/snapback] "Kom her og kle av meg, så slipper du å kjede deg" 7670258[/snapback] Kinky, yet so generic. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Iceman: Hva har man tørre teorifag til? :> 7670225[/snapback] Rettelse: Hva har man Linux, server og hardware-timer til. 7670254[/snapback] Du går IKT? .. på anker'n? 7670269[/snapback] Servicetrikker, eneste som gjør at jeg overlever er kopitimene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Servicetrikker, eneste som gjør at jeg overlever er kopitimene. 7670277[/snapback] Ah! Har du Tage? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hallo SO! Nå sitter jeg i en håpløs engelsktime, og er ikke langt ifra å sovne... *Mååå holde meg våååken... * ............. ................ ................ Får 5er.... Men allikevel... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SteffyPants: Hva er den korrekte responsen til "Jeg kjeder meg", tro? 7670225[/snapback] "Kom her og kle av meg, så slipper du å kjede deg" 7670258[/snapback] Kinky, yet so generic. 7670275[/snapback] Det finnes grenser for hva man kan skrive på dette forumet, med tanke på de yngre brukerne (Iceman, f eks). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dere er heldige, som har noe skole å gå til. Hva skal jeg i dag? Jo, jeg skal ut og bruke opp 30000 kroner jeg. Men nå; Frokost og kaffe, avis og sigarett. Hei! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ah!Har du Tage? 7670281[/snapback] Ikke så vidt jeg vet. Har Svein Henning, Per Erik, Vegard og Ole Kristian. Det finnes grenser for hva man kan skrive på dette forumet, med tanke på de yngre brukerne (Iceman, f eks). 7670294[/snapback] Gratulerer, du vil få oppleve ductapens vrede Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Steffy, ikke hold tilbake på detaljene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja kom igjen Steffy. Jeg trenger noe fra å vriste meg fra teksten jeg skriver om "Angst og meg". Gief details asap plx ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tilbake på skola igjen, gitt. Full dag i dag. Tipper det blir max slitsomt. Dataprosjekt atm, jaj ^^, Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sitter nå her å hører på læreren snakke om melkeprodukter. Rasch kom med en ganske genial ide: Spør ho; Hey du! (navnet på lærerinna) Sia vi e inne på melkeprodukta, kan æ komme å klipe dæ i puppen å se kor mye som kommer ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm. Det å samle opp litt av det jeg skrev her i tråden i natt, samtidig som jeg legger til annet, får det jeg sitter og skriver om angst til å nesten se ut som en profesjonell rapport om et eller annet, eller noe sånt. Jeg er ikke så sikker på sjangrene når jeg skriver. Jeg bare skriver. Historier fra sannheten, med litt fagliteratur i seg. Kanskje jeg kan sende det til Hjemmet eller noe, tjene en tusenlapp eller noe slikt. Hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg