Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sovna rundt halv sju tror jeg, etter hektisk snowboardspill-spilling.

Pappa vekte meg en time etterpå, i troen om at jeg hadde sovet i natt.

Hah. As if. Nå er jeg veldig hyperaktiv eller noe da. Og har satt meg på biblioteket med en red bull. Sånn i tilfelle jeg dupper av. Vurderer å snakke med en rådgiver eller noe sånt. Sikkert lurt. Kan noen forklare meg hva pp-tjenesten er forresten? Om jeg kanskje burde snakke med de i stedet. Den gamle lærerinna mi foreslo det da jeg snakka om at plagene mine fra den gang hadde forverra seg.

 

Men ja jøss, maks hyper og stæsj. Og det uten å ha smakt på red bullen enda. Yay.

Går glipp av to timer bedriftsøkonomi, men kan ikke si jeg bryr meg og kan ikke jeg si jeg forstår faget. Kan kanskje prøve å gjøre oppgavene eller noe, men... Bah.

 

Rastløs elns.

 

Ismannen, våken enda?

Lenke til kommentar

Hmm.

Det å samle opp litt av det jeg skrev her i tråden i natt, samtidig som jeg legger til annet, får det jeg sitter og skriver om angst til å nesten se ut som en profesjonell rapport om et eller annet, eller noe sånt. Jeg er ikke så sikker på sjangrene når jeg skriver.

Jeg bare skriver.

Historier fra sannheten, med litt fagliteratur i seg. Kanskje jeg kan sende det til Hjemmet eller noe, tjene en tusenlapp eller noe slikt.

Hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...