Tbau5 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 hmm...lurer på om jeg skal ta morgen nå. prøve å få noen timer på øret før jeg skal på skolen 7669838[/snapback] Lykke til, jeg må opp igjen om halvannen time uansett, så da lider jeg meg heller gjennom enn sykelig trøtt skoledag hvor jeg skal snakke mye med kontaktlæreren om hvorfor jeg har vært mye borte i det siste og andre morsomme ting. 7669843[/snapback] Hehe, jeg skal ha oppsamlingsprøve og levere inn opsamlingslekser. Når jeg skal gjøre dem er fortsatt åpent. Fraværet ble heller stort høsten 06 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har mange timer fravær jeg. Timer som er brukt til å sitte gråtende i angst og panikk på diverse steder på skolen, eller gående på løvdekte stier ved elva og i skogen, for å kurere angst og panikk. Lurer på om jeg kan få de veldig mange timene strøket eller noe. Vet jeg kan få dagene jeg har vært på sykehuset og hos nevrolog og sånt strøket, så lenge jeg viser dokumentasjon (som i og for seg er et problem, da jeg ikke har den lenger. Kan alltids ringe å få ny, men har telefonskrekk, og siden jeg er over 18 vil de ikke gi informasjon til foreldrene mine. Lenge leve et eller annet). Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nei, nå blir det søvn en time og så to episoder av One Tree Hill. God natt. Edit: /pat Datasmurf Endret 8. januar 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 /target Torinogut /thank /bow /smile Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Merkelig hvor kaldt det blir etter gulvet når vinduet står litt på gløtt Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke bestemor for fantastiske ullsokker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hva med vinduet på vid vegg i et par dager, eller tre konstant åpne vinduer? Du kan tenke deg hvordan det er vandre rundt med maks påkleding et teppe og en bokser Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hva med vinduet på vid vegg i et par dager, eller tre konstant åpne vinduer? Du kan tenke deg hvordan det er vandre rundt med maks påkleding et teppe og en bokser 7669880[/snapback] luveleh Er vel på tide å fyre opp kaffetrakteren for å få den mye etterlengtede frokostkaffen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg er så kald på beina nå at jeg ikke merker at jeg går. Kinda. Litt sært. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 bazukh, sånn har jeg det stadig vekk. det er ei lurvly følelse ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, nå stikker jeg og spiller Xbox i en og en halv time, hopper i dusjen og sovner der før jeg stikker på skolen. Yay Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan du klarer å sovne i dusjen er over min forståelse men... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvordan du klarer å sovne i dusjen er over min forståelse men... 7669909[/snapback] jeg klarer det i fylla men aldri edru. rart å våkne opp igjen i halvveis sittende posisjon støtta mot hjørnet av dusjkabinettet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sovne i dusken er egentlig ikke så vanskelig. Mer freaky å våkne opp i dusjen O.o Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg liker den originale sangen bedre http://www.youtube.com/watch?v=atJg5URKsaE Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gull! 7669917[/snapback] Hell YEAH! :!: Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen andre enn meg som er våken? Får ikke til å sove mer, er så sliten i hodet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Offisielt sover jeg, ikke si til noen at jeg er våken. Er vel snart på tide å gå en runde og slå av alle alarmene før de begynner å bråke. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Offisielt sover jeg, ikke si til noen at jeg er våken.Er vel snart på tide å gå en runde og slå av alle alarmene før de begynner å bråke. 7669932[/snapback] ahh.. du er også en av dem som har mer enn én vekkeklokke! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ahh.. du er også en av dem som har mer enn én vekkeklokke! 7669937[/snapback] Jeg har tre. Og jeg klarer å forsove meg. Men i dag våknet jeg av meg selv og klarte ikke sove igjen. Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg