Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Loeve,

 

hva med å vandre rundt i Trondhjem, sånn bort fra sentrum og litt mer oppi boligbebyggelsen på Møllenborg/berg sånn type midt på natta, sånn mer eller mindre godfull, og så gå forbi noe som ser ut som et tilsynelatende tomt hus, med tanke på knuste vinduer og presennig for andre vinduer og slikt og så klart og tydelig høre en sånn mer eller mindre ondskapsfull barnelatter fra et sted inne i huset, så se det jeg liker å kalle spøkelsene mine komme frem i synsranden og sakte, men sikkert komme opp til deg og begynne å diskutere som om du ikke finnes, snakke om alt og ingenting og etter hvert driver deg til å løpe av frykt for å prøve å flykte fra de, men de er der alltid, følger med deg uansett tempo, og etter hvert begynner å snakke til deg og prøve å få deg til å hoppe ut i veien, hoppe i kanalen et eller annet, og etter hvert har du kommet frem til busstasjonen og andre folk og håper at nå gir de seg, men ikke faen, de fortsetter, og det er der på bussen hjem til Orkanger, de beveger seg i samme hastighet som bussen og ser på deg med hult blikk, eller står i gangen mellom setene og stirrer tomt på deg, og følger etter deg i taxien hjem, og aldri forsvinner og når du legger deg, står de og ler av deg og peker og du hører spottord, fortsatt klart og tydelig, og du ser de, det er så du kan ta og føle på de, og selv om du er klar over at det bare er en hallusinasjon så er det klin umulig å tro på seg selv og kjeften som ytrer orda, fordi du allerede er så skremt over at det har pågått så lenge og det hele ender med at du skaller hodet i veggen gjentatte ganger til du svimer av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det, kjære ismann?

 

Er du redd for at spøkelsene mine kommer på besøk?

Tror ikke det er noen fare for det, de forlater meg sjelden / aldri...

 

Har lært meg til å ignorere de sånn på skolen og sånn, men det er ikke lett, og de er der alltid.

Alltid klare til å snakke meg ned og slikt.

Lenke til kommentar
Jeg er særdeles lettskremt, satt konstant og kikket bak meg mens jeg skrev en småskummel novelle til norsken for søren!

 

Og nå har jeg fått den herlige følelsen av at noen står bak meg og ser på meg.

7669797[/snapback]

 

Ahh.. Den følelsen har jeg alltid etter klokken 12 når jeg ikke ligger helt intill veggen i senga. Du blir vant til det etterhvert. Div. filmer med skumle små små kinajenter kan gi meg tilbakefall. :)

 

 

Nei. Jeg ligger ikke i senga med lommelykt og snakker til meg selv og runker en gulrot. Men jeg får denne følelsen særdeles ofte.

Lenke til kommentar
Virker kanskje litt hyklersk å påstå at jeg er lettskremt da jeg har It som avatar, men han har jeg blitt sånn noenlunde vant til.

7669809[/snapback]

 

"Welcome back, ah buh, buh, Billy boy."

 

Artigste scenen i hele filmen. It sitter i en åpen grav da Billy vender tilbake.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at man ikke kan slå ned spøkelser med balltre.

 

 

Lurer litt på hvordan det hadde vært om forumet hadde vært live, og se 15åringer argumentere med 34åringer om hvem som har mest liv, der den ene kødder med hamstere og den andre leker med mame eller noe.

 

Kunne vært interessant :p

 

Se om kidsa er like store i kjeften irl som på forumet.

Lenke til kommentar
Herlig.

Men boka er jo...selvfølgelig...langt bedre enn filmen, skvatt da jeg våkna dagen etter at jeg var ferdig med den, og ble liggende våklen en halvtime uten at jeg trute å røre meg.

7669823[/snapback]

 

Hmm.. Er det Stephen King som har skrevet den? Har ikke lest den, men har lest Carrie og Dark Tower-serien.

Lenke til kommentar
hmm...

lurer på om jeg skal ta morgen nå.

prøve å få noen timer på øret før jeg skal på skolen :p

7669838[/snapback]

 

Lykke til, jeg må opp igjen om halvannen time uansett, så da lider jeg meg heller gjennom enn sykelig trøtt skoledag hvor jeg skal snakke mye med kontaktlæreren om hvorfor jeg har vært mye borte i det siste og andre morsomme ting.

Lenke til kommentar
hmm...

lurer på om jeg skal ta morgen nå.

prøve å få noen timer på øret før jeg skal på skolen :p

7669838[/snapback]

 

Lykke til, jeg må opp igjen om halvannen time uansett, så da lider jeg meg heller gjennom enn sykelig trøtt skoledag hvor jeg skal snakke mye med kontaktlæreren om hvorfor jeg har vært mye borte i det siste og andre morsomme ting.

7669843[/snapback]

 

Jeg vet at sovner jeg nå (om jeg får sove riktignok), så vil det bli et helvete å stå opp sju, samt å holde seg våken i dusjen (jeg har veldig lett for å sovne i dusjen) og resten av dagen, bestående av 6 timer teori og 2 timer gym.

 

Jeg har lyst på kjæreste  :cry:

7669846[/snapback]

 

Jeg og, men er redd for fysisk kontakt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...