Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Story vedlagt i spoiler.

Bør ikke leses om man tåler lite.

 

 

 

Vel...

Noen uker før påske møtte jeg ei dame på fest jeg ikke husker så mye av, men hu hadde visst av meg i ett års tid og hadde vært litt hemmelig forelska i meg og sånn.

Så vi snakka en del og fant ut at vi hadde felles bekjente og interesser og slikt.

Det eneste jeg husker og husket dagen derpå, var at dama hadde lilla hår og det har alltid vært en turn-on for meg.

Så en kveld, like før påske, jeg hadde vært ute med noen venner og sprengt en PC-skjerm med hjemmelagde kinaputter, før vi stakk ut og drakk oss drita, sendte hu meg melding og spurte om vi skulle bli sammen, jeg visste ikke hva jeg svarte ja til, for å si det sånn.

Huska det ikke da jeg våkna, og fikk noen meldinger av henne, som jeg ikke helt forsto.

Hu begynte å bli litt vel nærgående, men jeg tenkte ikke så mye over det.

Jeg var svært sløv den tiden.

Så en dag jeg lå og sov, ble jeg vekt av et vått kyss og så at hu sto over meg og fikk maks panikk og sjokk.

 

Det sto ei villt fremmed dame, stygg som juling, og med lilla hår og strekkmerker på fingrene, bøyd over meg bøy frem leppene sine og lurte på om hu fikk være med å kose, jeg sjekka at jeg hadde noe klær på, tok dyna godt rundt meg og prøvde å huske, hu så meg dypt inn i øya, jeg visste ikke hva som foregikk, vi begynte å kline, og hu var STOR og hadde all kontroll, der hvor jeg ikke hadde noen, og trudde jeg var med på det hele, jeg ble målløs, og da hu gikk for å gjøre et eller annet annet etterpå, drakk jeg, fort og mye, ikke et sjakktrekk forresten, det kom opp igjen, og jeg sa jeg var sjuk, og hu dro igjen.

 

Siden kom hu tilbake nå og da og overraska meg gjennom hele ferien, fram til skjærtorsdag.

Da dro vi på fest sammen, jeg var pissredd dama, turte så vidt snakke til henne.

Og aller minst være med henne, men hu voldtok leppene mine titt og ofte og presenterte meg for venna sine.

Den kvelden drakk jeg meg stupe dritings, for å glemme og for å håpe på alkoholforgiftning for å slippe unna helvetet.

Gikk ut, kledde av meg og la meg i en snøhaug i et håp om å fryse meg ned.

 

Hadde siden en blackout hvor jeg ikke husker noe, men noen venner av meg hadde funnet meg på vei ned til elva, fått på meg klær og fått meg inn i en taxi, videre til et naschspiel, og så hjem.

 

Dagen derpå ringte jeg henne og slo opp og sa at hu var skummel, hu gikk for fort frem, hu gav meg mareritt og jeg fikk lyst til å ta selvmord og hadde prøvd det kvelden før.

 

Siden da har jeg egentlig skydd fysisk kontakt og prøvd å unngå det best mulig, selv om jeg likevel savner kos...

 

 

Lenke til kommentar
hørtes stress ut det der

 

joa, tror det går bra. har gått litt mange hundrelapper på telefon dem siste ukene men bare å høre stemmen hennes er verdt dem 2 kronene i minuttet det koster :love: satser på å møte ho te helja siden ho er i området da. roser og sjampis raWr

7669583[/snapback]

Stress er bare forbokstaven (;

 

 

Høres da bra ut :wee: Du får holde meg oppdatert.

Har hu sagt noe om hva hu føler ovenfor deg eller? (:

Lenke til kommentar

En kompis av meg fortalte ikke at han var schizofren før vi gav ham hasj, Fyren var helt på tur, halusinerte som en gærning. Han trodde jeg ble voldtatt, at toget kjørte forbi vinduet vårt, at hendene hans var magnetiske, at han kunne høre alt vi tenkte, og så videre. Det var morsomt en stund, men ble passe skummelt etter hvert. Han var klish i svette, og såg helt gal ut.

Lenke til kommentar
Høres da bra ut :wee: Du får holde meg oppdatert.

Har hu sagt noe om hva hu føler ovenfor deg eller? (:

7669724[/snapback]

Nei, ho har ikke sagt noe enda. Men virker ihvertfall som ho er interessert i å gå videre. Skal høre hvor jeg har henne hvis jeg møter ho te helga. Liker best å spørre om sånt face2face :) Skal holde deg oppdatert jeg;)

Lenke til kommentar
Hva 'What the fuck?' ?

7669737[/snapback]

 

Dama virket rimelig på jordet, that's all :)

 

Skilpadde: Har et par fine historier av bekjente som har fått halliser, men jeg har også et titalls kompiser som aldri har fåt noe annet enn den sedvanlige, sløvende buzzen. Alle har vel hørt historier om fyren som trodde han var en appelsin, og ble crazy fordi han trodde han skulle bli skrelt etter å ga gått på LSD. Til tross for det, er det faktisk veldig veldig mange som har gått på LSD uten å ha fått permanent skade.

Lenke til kommentar
En kompis av meg fortalte ikke at han var schizofren før vi gav ham hasj, Fyren var helt på tur, halusinerte som en gærning. Han trodde jeg ble voldtatt, at toget kjørte forbi vinduet vårt, at hendene hans var magnetiske, at han kunne høre alt vi tenkte, og så videre. Det var morsomt en stund, men ble passe skummelt etter hvert. Han var klish i svette, og såg helt gal ut.

7669740[/snapback]

 

Høres ut som et av angstanfallene mine jeg hadde i høst det der.

Lå i senga og så livet passere i revy, så vennene mine springe rundt oppe i taket (alene hjemme ftl), så meg selv voldta tjue 13 år gamle jenter for så å selv bli tatt av en bjørn, og så huset brenne ned til grunnen og jorda rase ned rundt huset og bare senga mi som sto igjen som en pidestall noen kilometer oppe i lufta.

Rørte jeg meg, ville alt gå til helvette, og jeg skalv som en jævel.

 

Og da var jeg helt edru.

Anfall jeg har hatt i fylla har egentlig ikke vært like ille, men så igjen. Ille nok.

 

 

edit:

 

Loeve, dama var speisa.

På en negativ måte.

Og de fleste anbefaler meg å glemme henne, men det er klin umulig.

Det hender jeg fortsatt våkner kliss våt av svette og med skjelvinger over hele kroppen, dritredd for at hu plutselig skal dukke opp igjen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg har hatt et par absurde feberfantasier i midten av natta selv. Våknet en natt hjemme i min egen seng, og så omtrent hele slekta mi på morssiden feste to meter unna meg, og hadde en lite berikende samtale med en drita full onkel i et par minutter.

 

Riktignok et par år siden, men herregud så skremmende.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt skikkelige halliser, eneste en gang jeg drakk absinthe (jada, dere kan si alt dere vil om at en ikke får hallusinasjoner av det...), da såg jeg at veggen bevegde seg, og et stort blått lys som fulgte meg. Ingen store greier.

7669775[/snapback]

Absinthe er kraftige saker, og effekten varierer fra person til person. Om ikke jeg merker noe, kan du gjerne se røde elefanter uten snabel, det kan fremdeles ikke motbevises.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...