Demantios Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 wouch! hva er det så mye mas for? 7669557[/snapback] Mye fravær, og angstanfall i noen gymtimer, dårlige karakterer + depping og psykisk fravær i timene generelt. Lærer mener jeg er den smarteste i klassen, og siden det er jeg som får dårligst karakterer, er hu litt.. fovirra? Jeg veit ikke. De bryr seg så altfor mye. Men så har jeg sagt og lovt dyrt og hellig å ordne opp sjøl i over to år, og nå er a lei. For jeg klarer jo ikke ordne opp sjøl. Hu mener jeg må ta litt ansvar, eller slutte på skola. Hu vil visst også gjøre alt for å hjelpe meg, så derfor detta møtet. Se litt på muligheter for hva man kan gjøre nå, osv. Blir nok til at jeg dropper noen fag, noe som ikke er såå ille. Jeg får jo ikke studiekompetanse pga manglende C-språk uansett. Men jeg veita faen hva jeg ska skrive i det jævla brevet, og legger jeg meg ikke snart må jeg døgne Åssen går det med hu jenta? 7669571[/snapback] hørtes stress ut det der joa, tror det går bra. har gått litt mange hundrelapper på telefon dem siste ukene men bare å høre stemmen hennes er verdt dem 2 kronene i minuttet det koster satser på å møte ho te helja siden ho er i området da. roser og sjampis raWr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Har faen ikke tall på hvor mange ganger jeg ble banka opp på vei fra skolen, og i skoletida når lærerne sto med ryggen til. Ikke det at jeg ikke tok hevn på den verste mobbern (ei lita flis av ei pingle, jeg ble lei, klikka, banka'n opp og fikk kjeft og mye mas og styr med lærere og foreldre et cetera). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Huff. Vondt i magen. Glemte at jeg hadde snus i kjæften. Nå _må_ jeg sove snart. Skal rekke å dra på butikken før 10. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 1. Ta dere sammen, og slutt å tenke så jævla mye 2. Hvis du skal sosialisere deg så prøv å snakk med folk eventuelt om været og så videre 3. Husk at alle andre i denne verdenen gir ikke en shiit om deg DU SKAL LAGE DITT LIV, IKKE ANDRE!! Og jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men kan du ikke bare prøve! eventuelt gå på trening eller kampsport som hjelper deg å styrke tilliten.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hva gjorde du? Svelgte den? Det har jeg gjort alt for mange ganger... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 1. Ta dere sammen, og slutt å tenke så jævla mye 2. Hvis du skal sosialisere deg så prøv å snakk med folk eventuelt om været og så videre 3. Husk at alle andre i denne verdenen gir ikke en shiit om deg DU SKAL LAGE DITT LIV, IKKE ANDRE!! Og jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men kan du ikke bare prøve! eventuelt gå på trening eller kampsport som hjelper deg å styrke tilliten.. 7669592[/snapback] Det er vel, sånn rent bortsett fra nr 3, noe av det verste mølet jeg har lest Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hva gjorde du?Svelgte den? 7669593[/snapback] Nei. Den bare var helt vanlig i kjeften i halvannen time. Hehe. Det likte ikke magen. Fastar: Er lett for deg å si som ikke sitter midt oppi det. Iceman: Han har et poeng med punkt nr en. Det er derfor jeg aldri sover og stresser som faen. Jeg har masse rynker og jeg er 20 liksom Endret 8. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Nei. Den bare var helt vanlig i kjeften i halvannen time. Hehe. Det likte ikke magen. 7669598[/snapback] 10hi, hadde mye gøy med det der når jeg var jomfrusnuser Spydde aldri, men søren så kvalm jeg var av og til. edit: Forsåvidt, det går an å overtenke, men det er ikke bra å skru av heller... Endret 8. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) 10hi, hadde mye gøy med det der når jeg var jomfrusnuser Spydde aldri, men søren så kvalm jeg var av og til. 7669600[/snapback] Jeg snusa fast i et halvt år, men det er *tenke* vel jeg var 16 da. Liker røyk bedre, men da må jeg ut. Hadde jeg vært tynn og ikke bekymra meg så mye, ville jeg vært helt fin i hue Endret 8. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Fastar, jeg klarer ikke å ta meg sammen, og jeg tenker konstant for mye. Klarer ikke å roe ned. Bortsett fra når jeg forsvinner inn i meg selv, eller treffer mr. alkohol... Men i edru tilstand. Nei eff heller. Da går tankemaskina på høygir. mushi, vet hvordan det er. jeg sovna med en megapris i kjeften. Det likte magen og munnen dårlig, sånn egentlig. Vel kroppen generelt vil jeg si. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Alkohol er ikke rusmiddelet hvis trenger en virkelighetsflukt. Finnes grønnere enger som ikke ødelegger deg i like stor grad i lengden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Alkohol er ikke rusmiddelet hvis trenger en virkelighetsflukt. Finnes grønnere enger som ikke ødelegger deg i like stor grad i lengden. 7669609[/snapback] Trening f.ex. Men så er det det å begynne da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Loeve, Joda, vet det, men jeg er ikke så flink til å få tak i sånn, eller gjemme slikt for mamma. Og hu har den uvanen å snoke på rommet mitt titt og ofte, siden hu stort sett bare går hjemme, og det til tross for at jeg har skifta lås og greier. Men trur hu har finni ekstranøkkelen min og kopiert den eller noe. Bajs. mushi, pff. Det kommer ikke NOE godt ut av trening. Unntatt for de som liker smerte og endorfiner. Endret 8. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Unntatt for de som liker smerte og endorfiner. 7669613[/snapback] *rekke opp en hånd* Ville vært død uten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 smerten eller endorfinene? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Loeve, Joda, vet det, men jeg er ikke så flink til å få tak i sånn, eller gjemme slikt for mamma.Og hu har den uvanen å snoke på rommet mitt titt og ofte, siden hu stort sett bare går hjemme, og det til tross for at jeg har skifta lås og greier. Men trur hu har finni ekstranøkkelen min og kopiert den eller noe. Bajs. mushi, pff. Det kommer ikke NOE godt ut av trening. Unntatt for de som liker smerte og endorfiner. 7669613[/snapback] Kjør deg en tur inn til Trondheim, så skal jeg være behjelpelig Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Oppskrift Slettes pga bil Endret 8. januar 2007 av Fastar Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Å røyke hasj er ikke lov i Norge. Foreslår at du ikke oppfordrer til lovbrudd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm. Trondhjem. Husker jeg skulle få tak i noen grønne gleder fra en eller annen fyr på freakforumet for 3 år siden. Kom aldri så langt heller. Vel, heller Trondhjem enn skole, sånn egentlig. Hadde ikke mamma vært hjemme og masa et cetera om at jeg må komme meg på skolen og passa på alt mulig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hasj gjør angst og psykoser 1000 ganger værre. Har prøvd det en gang for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg