Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

wouch! hva er det så mye mas for?

7669557[/snapback]

Mye fravær, og angstanfall i noen gymtimer, dårlige karakterer + depping og psykisk fravær i timene generelt.

Lærer mener jeg er den smarteste i klassen, og siden det er jeg som får dårligst karakterer, er hu litt.. fovirra? Jeg veit ikke.

De bryr seg så altfor mye. Men så har jeg sagt og lovt dyrt og hellig å ordne opp sjøl i over to år, og nå er a lei. For jeg klarer jo ikke ordne opp sjøl.

Hu mener jeg må ta litt ansvar, eller slutte på skola. Hu vil visst også gjøre alt for å hjelpe meg, så derfor detta møtet. Se litt på muligheter for hva man kan gjøre nå, osv. Blir nok til at jeg dropper noen fag, noe som ikke er såå ille. Jeg får jo ikke studiekompetanse pga manglende C-språk uansett.

 

Men jeg veita faen hva jeg ska skrive i det jævla brevet, og legger jeg meg ikke snart må jeg døgne :p

 

 

Åssen går det med hu jenta? :wee:

7669571[/snapback]

hørtes stress ut det der

 

joa, tror det går bra. har gått litt mange hundrelapper på telefon dem siste ukene men bare å høre stemmen hennes er verdt dem 2 kronene i minuttet det koster :love: satser på å møte ho te helja siden ho er i området da. roser og sjampis raWr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faen ikke tall på hvor mange ganger jeg ble banka opp på vei fra skolen, og i skoletida når lærerne sto med ryggen til.

 

Ikke det at jeg ikke tok hevn på den verste mobbern (ei lita flis av ei pingle, jeg ble lei, klikka, banka'n opp og fikk kjeft og mye mas og styr med lærere og foreldre et cetera).

Lenke til kommentar

1. Ta dere sammen, og slutt å tenke så jævla mye

 

2. Hvis du skal sosialisere deg så prøv å snakk med folk eventuelt om været og så videre

 

3. Husk at alle andre i denne verdenen gir ikke en shiit om deg

 

DU SKAL LAGE DITT LIV, IKKE ANDRE!!

 

Og jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men kan du ikke bare prøve! eventuelt gå på trening eller kampsport som hjelper deg å styrke tilliten..

Lenke til kommentar
1. Ta dere sammen, og slutt å tenke så jævla mye

 

2. Hvis du skal sosialisere deg så prøv å snakk med folk eventuelt om været og så videre

 

3. Husk at alle andre i denne verdenen gir ikke en shiit om deg

 

DU SKAL LAGE DITT LIV, IKKE ANDRE!!

 

Og jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men kan du ikke bare prøve! eventuelt gå på trening eller kampsport som hjelper deg å styrke tilliten..

7669592[/snapback]

 

Det er vel, sånn rent bortsett fra nr 3, noe av det verste mølet jeg har lest :shrug:

Lenke til kommentar
Hva gjorde du?

Svelgte den?

7669593[/snapback]

Nei. Den bare var helt vanlig i kjeften i halvannen time. Hehe. Det likte ikke magen.

 

 

Fastar: Er lett for deg å si som ikke sitter midt oppi det.

Iceman: Han har et poeng med punkt nr en. Det er derfor jeg aldri sover og stresser som faen. Jeg har masse rynker og jeg er 20 liksom :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nei. Den bare var helt vanlig i kjeften i halvannen time. Hehe. Det likte ikke magen.

7669598[/snapback]

 

10hi, hadde mye gøy med det der når jeg var jomfrusnuser :p

Spydde aldri, men søren så kvalm jeg var av og til.

 

 

edit: Forsåvidt, det går an å overtenke, men det er ikke bra å skru av heller...

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
10hi, hadde mye gøy med det der når jeg var jomfrusnuser :p

Spydde aldri, men søren så kvalm jeg var av og til.

7669600[/snapback]

Jeg snusa fast i et halvt år, men det er *tenke* vel jeg var 16 da. Liker røyk bedre, men da må jeg ut.

 

Hadde jeg vært tynn og ikke bekymra meg så mye, ville jeg vært helt fin i hue :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Fastar, jeg klarer ikke å ta meg sammen, og jeg tenker konstant for mye.

Klarer ikke å roe ned.

Bortsett fra når jeg forsvinner inn i meg selv, eller treffer mr. alkohol...

 

Men i edru tilstand.

Nei eff heller.

Da går tankemaskina på høygir.

 

 

mushi, vet hvordan det er.

jeg sovna med en megapris i kjeften. Det likte magen og munnen dårlig, sånn egentlig.

Vel kroppen generelt vil jeg si.

Lenke til kommentar

Loeve, Joda, vet det, men jeg er ikke så flink til å få tak i sånn, eller gjemme slikt for mamma.

Og hu har den uvanen å snoke på rommet mitt titt og ofte, siden hu stort sett bare går hjemme, og det til tross for at jeg har skifta lås og greier.

Men trur hu har finni ekstranøkkelen min og kopiert den eller noe.

 

Bajs.

 

 

mushi, pff.

Det kommer ikke NOE godt ut av trening.

Unntatt for de som liker smerte og endorfiner.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Loeve, Joda, vet det, men jeg er ikke så flink til å få tak i sånn, eller gjemme slikt for mamma.

Og hu har den uvanen å snoke på rommet mitt titt og ofte, siden hu stort sett bare går hjemme, og det til tross for at jeg har skifta lås og greier.

Men trur hu har finni ekstranøkkelen min og kopiert den eller noe.

 

Bajs.

 

 

mushi, pff.

Det kommer ikke NOE godt ut av trening.

Unntatt for de som liker smerte og endorfiner.

7669613[/snapback]

 

Kjør deg en tur inn til Trondheim, så skal jeg være behjelpelig :)

Lenke til kommentar

Hmm.

Trondhjem.

 

Husker jeg skulle få tak i noen grønne gleder fra en eller annen fyr på freakforumet for 3 år siden.

Kom aldri så langt heller.

 

Vel, heller Trondhjem enn skole, sånn egentlig.

Hadde ikke mamma vært hjemme og masa et cetera om at jeg må komme meg på skolen og passa på alt mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...