Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Har lagt meg mushi, men er ikke trett og kommer ikke til å få sove fordi jeg forspiste meg på restemat.

 

 

Lurer på om jeg kan stryke ut over halvparten av fraværet mitt på grunn av angst og ting relatert til det.

 

 

Og så må jeg få snakka med lærerne om å ta bilder av de.

Og skolen bør få i gang noen arrangement eller noe, så jeg kan ta bilder der og få noe å gjøre i de to timene per uke jeg skal gå rundt og ta bilder.

 

 

Jeg tror jeg banner for mye og sover for lite.

Tenker for mye i alle fall. Skremmende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driter som oftest i hva ting er laget av så lenge det smaker godt.

7669466[/snapback]

Jeg synes pølse smaker vondt. Det med blandet kjøtt greiene fant jeg opp for å ikke høres så forbanna sær ut.

 

*host* jeg liker ikke burger heller.

 

Men så og si alt annet liker jeg. Er bare det at de to tingene her er så vanlige, og folk tror jeg er kresen i tillegg fordi jeg ikke tåler tomat, bær og frukt.

 

Smurf: Gjør akkurat det samme selv :!: Får aldri sove og gjør ikke annet enn å banne og syte hele dagen. Blir så sliten og irritert av kronisk lite søvn. Skal på butikken kl 9 og handle masse. Gleder meg :) Skal bruke opp væffal 300 kr på pålegg og rundstykker og kjøtt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg synes pølse smaker vondt. Det med blandet kjøtt greiene fant jeg opp for å ikke høres så forbanna sær ut.

 

*host* jeg liker ikke burger heller.

7669476[/snapback]

 

Jeg skal ikke dømme deg for det, personlig er jeg verken overbegeistret for karamell eller sjokolade, men om du setter en bolle full av hver ting foran meg, er det mest sannsnynlig at jeg angriper sjokoladebollen.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er heller ikke spesiellt imponert over sjokolade. :wee: Troika er god da. Karamell blir jeg bare kvalm av.

 

Men jeg elsker marsipan og lakris :love: Siden jeg ikke spiser noen form for syre, med unntak av under en halv liter cola i uka, har jeg dritfine tenner. Tannlegen skrøyt sinnsykt av dem, og jeg som eter så mye dritt-mat og godteri. :roll:

Lenke til kommentar

SteffyPants, du kan så si.

Jeg liker å være naken.

 

Og jeg bare skriver tankene mine og det som faller meg inn i denne tråden på denne tiden av døgnet.

Tenker ikke så mye på innholdet.

 

Og nei Wackee, ikke så mye tanker om oppmerksomhet heller, selv om det kanskje kan virke sånn på flere av innleggene mine.

 

Kanskje jeg underbevisst er en attentionwhore, men ikke bevisst i alle fall.

 

 

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun...

 

Får meg til å tenke på KongeScriptet.

 

"We had joy, we had fun, we had n*ggers on the run, but the fun didn't last 'cause the n*gger ran too fast, but white man has a gun, little n*gger better run."

 

Ah, those where the days.

Lenke til kommentar

Bah!

 

Jeg er fuckings lei av å ha angst og panikk og alt sånn, og samtidig måtte skjule det fordi det ikke er akseptert her i verden og mas med søsken og mamma og pappa som maser om tabletter og psykolog og terapi og så videre og så videre.

 

Og så kommer all bekymringa fra lærere og slikt, og pp-tjenesten og rådgivere og bare faenskap.

Og med seg fører det depresjoner og suicidale tanker og mere dritt, og så mamma som griner og maser om at jeg ikke er som andre unger, og søstrene mine som kommer hjem og klager til meg om at de blir mobba fordi jeg ikke oppfører meg som folk og skiller meg ut et cetera et cetera.

 

Helvette heller.

Hvorfor kan jeg ikke bare legge meg til å sove og aldri våkne igjen?

Lenke til kommentar

Smurf: Si jatakk til tilbudet som psyk. Er fint å ha noen å kunne snakke mefd og som kan ordne opp i tankene dine når du ikke klarer det selv. Er verdt et forsøk i værtfall :) Gi det noen måneder.

 

Funker ikke på meg desverre. Hadde siste time hos psyk på fredag. Endte med at vi satt å kjefta på hverandre og vi ble enige om at psyk bare var bortkasta tid for meg.

 

EDIT: dessuten får jeg angstanfall hver gang jeg tar bussen, og det er litt slitsomt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Bah, jeg sitter oppe fordi jeg skal ha møte med fastlærer, ei dame vi kaller moppen (hu er bare teit, men er sånn viktigviktig, så hu er egentlig poenget med møtet) og muligens en rådgiver(eller helsesøster) i morra.

Fastlærer er bestemt på å finne ut hva som er gæli med meg, så jeg har fått i oppdrag å skrive et brev, siden jeg sier nokså lite anna enn "Joda", "Mm" og "Naah" når hu prøver dra ting utav meg.

Hu vil sende meg til psykolog. Og jeg må skrive brev om hva faen som er gæli med meg. Bah.

 

Og nå babler jeg masse, men det jeg egentlig lurer på er:

Om jeg dropper et fag, blir fraværet jeg har i det faget borte da? :hmm:

 

 

Smurf: Å være annerledes er en dødsynd, virker det som..

Lenke til kommentar

mushi, gikk til psykolog ett år.

Fungerte heller dårlig, skal jeg innrømme.

Hele 2005 og x tusen penger jeg aldri ser igjen.

 

Da er det mer fristende med piller, men så igjen... Jeg har ikke noe videre trua på å være avhengig av antidep, som mora til ei venninne ble.

 

Og nå har jeg jo lovt meg selv å kutte ned på drikkinga også.

Dette går til helvete.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Smurf: Ikke begynn på anti-dep eller andre tøffe piller hvis du ikke får behandling på si. Det blir bare tull og faenskap og du kommer deg ikke videre. Du burde gi psyk en sjangse til. Det kan være du må bytte behandler 3-4 ganger før du finner en du kan klare å jobbe bra sammen med.

 

Hus at det er noe som heter frikort :) Etter du har betalt 1600 kr til lege og psyk får du stempel i et kort og tar det med til trygde-kontoret. Hadde ikke det fantes ville jeg ikke hatt råd til behandling i det heletatt.

Lenke til kommentar
Bah, jeg sitter oppe fordi jeg skal ha møte med fastlærer, ei dame vi kaller moppen (hu er bare teit, men er sånn viktigviktig, så hu er egentlig poenget med møtet) og muligens en rådgiver(eller helsesøster) i morra.

Fastlærer er bestemt på å finne ut hva som er gæli med meg, så jeg har fått i oppdrag å skrive et brev, siden jeg sier nokså lite anna enn "Joda", "Mm" og "Naah" når hu prøver dra ting utav meg.

Hu vil sende meg til psykolog. Og jeg må skrive brev om hva faen som er gæli med meg. Bah.

7669530[/snapback]

wouch! hva er det så mye mas for?

Lenke til kommentar

mushi, bussen går heldigvis greit til meg. Tog og trikk og tbane og sånt derimot.

Jeg må bare gjemme meg i hetta og vrenge musikken opp på fullt og drømme meg bort. Noe jeg har veldig lett for uansett. Og det er sånn jeg kommer meg gjennom dagene.

Og vet ikke hvor gira jeg egentlig er på å betale for å snakke med en fyr / ei berte igjen.

Like greit å bare åpne meg til random folk på gata. Samme effekt, i alle fall mine erfaringer.

Nei, psykolog har jeg ikke noe trua på. Ikke piller heller.

 

Jeg er alltid interessert i å finne på ting, men stoppes som oftest av angsten.

Deriblant det å være ute blant folk. Ute blant ukjente.

(samt det faktum at ingen av venna mine blir med noe lenger enn i planleggingsfasen)

 

Jeg sitter hjemme hver helg, er ikke ofte jeg fester.

Jeg drikker alene.

 

Jeg liker ikke utesteder. Jeg savner de gode, gamle festene fra ungdomstida.

 

Jeg kunne tenkt meg å LANe igjen. Virkelig.

Men det er så mye faenskap og kidsa har forandra seg. Og jeg har gått fra å

være mr. know it all innen data til å være litt tard og ikke ha peil på så mye.

Bortsett fra det jeg kunne for 4-6 år siden.

 

Og det gjelder ikke nå, og jeg får ikke med meg så mye.

Klarer ikke å lære meg nye ting.

 

Akkurat som ordtaket går. "Du kan ikke lære gammel hund nye triks."

Der har du meg...

 

 

bazukh, ja. Det ER en dødssynd å skille seg ut og gå mot strømmen.

Det har jeg fått erfare, og hva er galt med å ytre enstavelsesord?

Jeg sier ikke stort mer enn "ja" og "nei".

Hadde jeg ikke gått på skolen, hadde jeg neppe ytra mer enn 20-30 ord i uka.

 

Og over 90% av de orda ville vært "ja" og "nei".

 

Lærere skal alltid legge seg oppi slikt.

Jeg husker på barneskolen ville jeg ikke spille fotball eller leke slike macholeker som gutta holdt på med og var mer interessert i å bare sitte å lese eller hoppe strikk og paradis med jentene, og det så lærerne og jeg var visst et større tema sånn sett.

"Problem: Et stille og rolig barn som ikke kan å leke med de andre barna."

Det sto det om meg på et eller annet som jeg egentlig ikke skulle se, men som jeg likevel så ved et uhell.

 

Først trodde lærerne at de andre ikke lot meg være med å leke, selv om jeg sa jeg ikke ville være med, men det var visst også fyfy.

Det å ikke ville spille fotball og lekesloss og alt sånt.

 

Jævla barneskole, elever og lærere.

Lenke til kommentar
wouch! hva er det så mye mas for?

7669557[/snapback]

Mye fravær, og angstanfall i noen gymtimer, dårlige karakterer + depping og psykisk fravær i timene generelt.

Lærer mener jeg er den smarteste i klassen, og siden det er jeg som får dårligst karakterer, er hu litt.. fovirra? Jeg veit ikke.

De bryr seg så altfor mye. Men så har jeg sagt og lovt dyrt og hellig å ordne opp sjøl i over to år, og nå er a lei. For jeg klarer jo ikke ordne opp sjøl.

Hu mener jeg må ta litt ansvar, eller slutte på skola. Hu vil visst også gjøre alt for å hjelpe meg, så derfor detta møtet. Se litt på muligheter for hva man kan gjøre nå, osv. Blir nok til at jeg dropper noen fag, noe som ikke er såå ille. Jeg får jo ikke studiekompetanse pga manglende C-språk uansett.

 

Men jeg veita faen hva jeg ska skrive i det jævla brevet, og legger jeg meg ikke snart må jeg døgne :p

 

 

Åssen går det med hu jenta? :wee:

Lenke til kommentar

Skole er bare shit. Ødelegger livet til så mange. De presser altfor mange unger inn i et lite klasserom og forventer at alt skal gå av selgselv. Skjer det noe, bare venner de ryggen til. Har faen ikke tall på hvor mange ganger jeg ble banka opp på vei til skolen. Gruer meg til sommeren. Da skiller jeg meg ut igjen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...