mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg manna meg faktisk opp til det i fjor sommer, tok scooteren og kjørte opp til gården de bor på og fikk avksjært moren min mens hun var på tur inn, det er en av de verste "samtalene" jeg noensinne har hatt. For ikke å snakke om da jeg møtte på henne tidligere i høst, og hun bare lot som om hun ikke kjente meg... fyttihelvete. 7669375[/snapback] Shit. Kanskje vi har samme mamma? Min sier hvor glad hun er i meg på mld og mail 10 ganger i uka, og bryter seg inn i leiligheten bare for å kjefte og skjelle meg ut to dager etterpå. Har sett min en gang siden mai ifjor, og driver pent og forsiktig med å bryte kontakt med fatter nå. *sukk* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Iceman: Hm, høres kjipt ut. Hvorfor ikke bare dra dit? 7669360[/snapback] Jeg manna meg faktisk opp til det i fjor sommer, tok scooteren og kjørte opp til gården de bor på og fikk avksjært moren min mens hun var på tur inn, det er en av de verste "samtalene" jeg noensinne har hatt. For ikke å snakke om da jeg møtte på henne tidligere i høst, og hun bare lot som om hun ikke kjente meg... fyttihelvete. 7669375[/snapback] Noen grunn til at dere mista kontakten? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 jeg rofler @ytmnd og spiller gitarhelt to. yay! 7669337[/snapback] Jeg dasser deg på Heartshaped Box. Basta. 7669377[/snapback] Plz. Ok da, kanskje. Har ikke fått spilt så mye som jeg vil, klarer verken 5 stjerner på Institutionalized på medium eller å komme meg gjennom Freebird på hard. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Har bare prøvd spillet et par ganger hos en kompis, havner nok i postkassa når de lanserer Xbox 360-versjonen. Føler ikke at motorikken min takler stort annet enn medium, no matter what track. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Noen grunn til at dere mista kontakten? 7669389[/snapback] Jeg takla overhodet ikke den skjeggete drittsekken hun flytta sammen, hadde det også ganske jævlig når jeg var der i helgene, så derfor slutta jeg å dra ut dit. Etterhvert lot ikke moren min søsknene mine komme til meg og pappa lengre, det var egentlig først da det begynte å bli ille. Har prøvd å være uti der igjen, men det gikk ikke veldig bra, så jeg ga opp igjen en stund, så prøvde jeg å få kontakt igjen, men fikk blankt avslag. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Har bare prøvd spillet et par ganger hos en kompis, havner nok i postkassa når de lanserer Xbox 360-versjonen. Føler ikke at motorikken min takler stort annet enn medium, no matter what track. 7669406[/snapback] oO kommer til 360? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Bah. *forspist* Nå ligger jeg her i senga og skriver ned litt av det som foregår i huet mitt og sånn. (Ja, sånn dagbok ja) Skremmende å lese gjennom... Mens Terry Jacks og Don McLean durer i bakgrunnen, med en og annen Simon & Garfunkel, bare vet jeg at jeg ikke kommer til å sove i natt. Og så vil morgendagen være et helvete. Må vel skaffe meg gymsko også. Er det ulovlig / uvanlig / et eller annet ord å sikle etter / drømme om tremenningen sin? Lurer på om jeg egentlig kanskje gjør det, sånn ubevisst. Hu er 23 da, men lell Sånn som det der dukker stadig opp i hodet mitt. Sammen med 16åringer fra Risør, 18åringer fra Nøtterøy, fototurer, selvmord og et ønske om å få tilbake personer som ikke er her mer (Syd Barrett, Lenin, farfar og ei veldig god venninne). Hmm. Og dette er i edru tilstand. Ja jøss, dere leser rett. Verken øl eller vin har gått inn i meg i dag. Ikke noe sterkere heller, og det er ikke fordi jeg har begynt å drikke brus igjen heller. Har ikke drukket mer enn 2 flasker, og har ingen planer om å begynne å drikke ofte igjen. Samtidig som jeg skal prøve å holde meg unna alkoholen. Spare penger og sånn, selv om det bare er 50 spenn for ei vinflaske og 30 spenn for en boks øl... Men for 30 spenn får jeg mat på skolen, og får 50 spenn får jeg mat og drikke (type vann), og det er jo alltid et pluss. Bah... I ramble on about nothing and everything, mens leamusen gjør det vanskelig å se på det ene øyet og brillene er maks skitne og forhindrer sikten på det andre. Ca blind jo. Takk og lov for touch sier nå jeg. Om det er skrivefeil, vel, det ser jeg ikke, og det bryr meg ikke så mye Kan uansett rettes i ettertid. Hmm, nei. Lese funker sikkert fett nå. Og det noe annet enn forum. *finne den siste Warcraft-boka si* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 kommer til 360? 7669416[/snapback] i mars. Derfor det står en 360 i stua mi Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Noen grunn til at dere mista kontakten? 7669389[/snapback] Jeg takla overhodet ikke den skjeggete drittsekken hun flytta sammen, hadde det også ganske jævlig når jeg var der i helgene, så derfor slutta jeg å dra ut dit. Etterhvert lot ikke moren min søsknene mine komme til meg og pappa lengre, det var egentlig først da det begynte å bli ille. Har prøvd å være uti der igjen, men det gikk ikke veldig bra, så jeg ga opp igjen en stund, så prøvde jeg å få kontakt igjen, men fikk blankt avslag. 7669411[/snapback] Så urkjipt.. Men nå må jeg nesten legge meg. God natt, e-venner. Edit: kommer til 360? 7669416[/snapback] i mars. Derfor det står en 360 i stua mi 7669422[/snapback] Heftig. Da blir det gitarspilling på meg og. Endret 8. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ah, helvete heller, tror det blir døgning i håp om å stable døgnrytmen på beina igjen jeg, må iallefall på skolen og forklare meg i morra/dag uansett. Og om det skal døgnes, så trengs det mat... NUDDELTID Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Og om det skal døgnes, så trengs det mat... NUDDELTID 7669437[/snapback] Aw, nå fikk jeg ikke lyst til å sove likavel. bittsh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Og om det skal døgnes, så trengs det mat... NUDDELTID 7669437[/snapback] Hiv oppi noen grønnsaker eller/og kjøtt og det blir mye bedre Kjøttpålegg og paprika funker fett. Endret 8. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hmm. Ny PC eller 360 og mobil, Ny PC eller 360 og mobil. Hardt valg. Bah. Jeg tenker for mye. Og jeg har absolutt ikke godt av å lese gjennom dagbøkene mine. Eller å være edru. Eller våken. Eller hyperaktiv. Og sikkert ikke av å skrive heller. Selv om psykologen min en gang i tiden sa at jeg skulle skrive ned alle tankene mine, særlig de jeg hadde på nattestider. Det er -4 ute, jeg er naken og ligger i senga mi og lurer på om jeg skal ta på meg et teppe og gå ut med kamera å ta bilder eller ei. Hmm. Interessant tanke. Interessant tanke. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Kanskje legge deg smurf? Du høres litt ustabil ut (kjøp deg 360, spar det du har igjen og du får kjøpt deg pc om noen måneder hvis du kutter ned på alkoholen) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hahah datasmurf du er så genial!! :!: :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Og om det skal døgnes, så trengs det mat... NUDDELTID 7669437[/snapback] Hiv oppi noen grønnsaker eller/og kjøtt og det blir mye bedre Kjøttpålegg og paprika funker fett. 7669445[/snapback] Jeg sier bare kjøttpølse og ost jeg altså Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Liker ikke pølse. Det er ekkelt med mat laget av blandet kjøtt. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 HELVETE; SATANS GUD AHHHH Det gnager meg at jeg ikke får sove...Irriterer meg jævlig stor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Liker ikke pølse. Det er ekkelt med mat laget av blandet kjøtt. 7669463[/snapback] Jeg driter som oftest i hva ting er laget av så lenge det smaker godt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Liker ikke pølse. Det er ekkelt med mat laget av blandet kjøtt. 7669463[/snapback] Jeg driter som oftest i hva ting er laget av så lenge det smaker godt. 7669466[/snapback] Trevakt liker ikke kebab fordi det ikke er god nok orden, det er for rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg