Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva plager deg, da?

7669313[/snapback]

 

At jeg egentlig ikke har sett/snakket med verken de to yngre søsknene mine eller moren min på en fem-seks år nå, til tross for at de bor maks ti kilometer unna meg, har virkelig begynt å gnage på meg igjen, tror den utløsende grunnen er at jeg og faren min fikk snakket med lillebroren min rett før jul.

Merker at depresjonen nok en gang henger truende over meg, noe som igjen går ut over skolen hvor jeg allerede hadde lav nok arbeidsmoral, nå skyter fraværet i været (nydelig formulert, eh?), så jeg bør vel egentlig forklare meg for kontaktlæreren, men det er et eller annet anklagende i blikket hans til enhver tid, så jeg tør liksom ikke.

 

Etter det siste møtet med broren min, har jeg vært borte fra skolen 4 av seks mulige dager :dontgetit:

Lenke til kommentar

Iceman: Dra til PP-Tjenesten på skolen din og få h*n til å snakke med læreren din for deg hvis du ikke tørr. Det gjorde jeg i værtfall og fikk strøket masse timer fravær og spesialopplegg.

 

Håper det ordner seg med familien din. Veit hvordan det å ikke ha kontakt er. Er veldig lett "her-og-nå", men ikke i lengden fordi det alltid ligger i bakhodet.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Iceman: Dra til PP.tjenesten på skolen din og få h*n til å snakke med læreren din for deg hvis du ikke tørr. Det gjorde jeg i værtfall og fikk strøket masse timer fravær og spesialopplegg.

7669357[/snapback]

Det er jo faktisk en god ide.

Forrige gang jeg var nede i en bølgedal, altså gjennom hele 10.-klasse, hadde jeg jevnlige samtaler med ei fra Ungdomskontakten i kommunen her, men nå virker det som om hun har forsvunnet, noe som er fordømt, da hun allerede kjenner meg ganske godt.

 

 

Iceman: Hm, høres kjipt ut. Hvorfor ikke bare dra dit?

7669360[/snapback]

Jeg manna meg faktisk opp til det i fjor sommer, tok scooteren og kjørte opp til gården de bor på og fikk avksjært moren min mens hun var på tur inn, det er en av de verste "samtalene" jeg noensinne har hatt. For ikke å snakke om da jeg møtte på henne tidligere i høst, og hun bare lot som om hun ikke kjente meg... fyttihelvete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...