Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vi kan vel si at det er full fest Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vi skal vise frem to innslag fra revyen vår på Coop Røros' Jubileumsarrangemang i kveld. Det blir morro Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 gleder meg litt til skolen starter i morgen jeg. Lære mer. ( innen tegnefagene og sånt da, er ikke glad i de allmen faga vi har ) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Huseier skal selge huset og det kommer en megler på onsdag. Visning blir om ikke så lenge. Håper de som skal ha huset vil ha oss og kattene, ellers veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Du får vel bare hive deg i å rydde og vaske leiligheten sånn at du gjør best mulig inntrykk Endret 7. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja Får ta vekk kassa så de tror Blanko er husrein Trives veldig godt her, så jeg håper vi ikke må flytte. Jeg må også fjerne rundt 20 pappesker som står på gjesterommet som "leieboeren" min satte igjen. Han flytta heldigvis ut igår. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Wee, nå skal jeg ned til en kamerat å spille Wii Snakkes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Titter litt på leiligheter. Herregud å mye dårlig det er. Vil bo i Tønsberg kommune og kan ha max 5k i mnd som husleie og kan ikke bo i sentrum eller nærme en hovedvei pga den ene katta. Har funnet en leilighet av 35 stk. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Titter litt på leiligheter. Herregud å mye dårlig det er. Vil bo i Tønsberg kommune og kan ha max 5k i mnd som husleie og kan ikke bo i sentrum eller nærme en hovedvei pga den ene katta. Har funnet en leilighet av 35 stk. 7665827[/snapback] Men du trenger da bare en? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Men du trenger da bare en? 7665864[/snapback] Hehe det er sant det. Får vite om noen uker om jeg har en leilighet her videre, og etter det har jeg 2-3 mnd på å komme meg ut, så egentlig burde jeg ikke tenke på det enda Endret 7. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hehe det er sant det. Får vite om noen uker om jeg har en leilighet her videre, og etter det har jeg 2-3 mnd på å komme meg ut, så egentlig burde jeg ikke tenke på det enda 7665877[/snapback] Nei, man må ikke drive å planlegge for mye. Jeg fant hybel dagen før jeg flyttet, som var dagen før skolen startet... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Darn. Prøver å få i meg noe mat, men jeg bare brekker meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Moren min kjeder seg, siden hun er sykemeldt.. Hun lager masse middager og vaffler osv. Jaja, bra for meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Sist du sjekke badevekta, Bundy? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Anbefaler Dirty Work. Helt ok musikk, men faen de videoene som følger med på DVD er bedre enn porr. Kun de tøffeste og de med best damer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som gidder å skrive 7-8 siden om Lars Saabye Christensen til i morgen for meg? Jeg sener den som gjør det en klem Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Her var det liv ja Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Pizza er bestilt fra Peppes. Snart er det mat! Heavy Heaven m/hvitløksdressing. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Spiser ris med to kyllingbiter og bittelitt bacon jeg. Var alt jeg hadde av mat. Må handle i mårra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Sist du sjekke badevekta, Bundy? 7666069[/snapback] Åååh, det må være minst 6 måneder siden. Dusje!! Endret 7. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg