Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Dere burde ikke advare han. Han fortjener ferie og dere er alt for snille Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Dere burde ikke advare han. Han fortjener ferie og dere er alt for snille 7664687[/snapback] Du er for snill, hadde håpt han skulle reklamere litt mer jeg da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Er jeg for snill? Når du advarer han så må du ikke regne med at han fortsette, men sjansen for at han gjør det er jo der Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 En venninne av meg fortalte at hun møtte sin nye kjæreste ved å rygge inn i han med bilen. Nå må jeg bare få meg lappen, så er jeg klar til å rygge inn i min nye kjæreste. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Dere burde ikke advare han. Han fortjener ferie og dere er alt for snille 7664687[/snapback] Du er for snill, hadde håpt han skulle reklamere litt mer jeg da 7664698[/snapback] Så jeg blir banna? I så fall kan du jo bare si i fra fordi jeg hører på moderatorer (hvert fall admins) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Så jeg blir banna? I så fall kan du jo bare si i fra fordi jeg hører på moderatorer (hvert fall admins) 7664707[/snapback] Så du hører ikke på moderatorer? Det er nesten ban årsak det.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan jo bare lese reglene da, Latterkongen. Lurer litt på hva jeg skal eta til frokost jeg. Har jo igjen en haug av kjøtt fra tacoen i går Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Du skal høre etter både mods og admins. Du fortjener å få tilbake den perm-ban du hadde Endret 7. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan jo bare lese reglene da, Latterkongen.Lurer litt på hva jeg skal eta til frokost jeg. Har jo igjen en haug av kjøtt fra tacoen i går 7664719[/snapback] Jeg gikk for sånn nachos chips og dipp...ble mett jeg Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Så jeg blir banna? I så fall kan du jo bare si i fra fordi jeg hører på moderatorer (hvert fall admins) 7664707[/snapback] Så du hører ikke på moderatorer? Det er nesten ban årsak det.. 7664718[/snapback] Du quoter innlegget mitt og spør om det motsatte av det som står der? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg gikk for sånn nachos chips og dipp...ble mett jeg 7664731[/snapback] Om vi har nok av det jeg trenger, så mekker jeg meg kanskje en taco pizza <3 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 En venninne av meg fortalte at hun møtte sin nye kjæreste ved å rygge inn i han med bilen. Nå må jeg bare få meg lappen, så er jeg klar til å rygge inn i min nye kjæreste. 7664706[/snapback] Off, det blir en kostbar kjæreste:-P Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) En venninne av meg fortalte at hun møtte sin nye kjæreste ved å rygge inn i han med bilen. Nå må jeg bare få meg lappen, så er jeg klar til å rygge inn i min nye kjæreste.Hvis du venter to år, så kan du få rygge inn i min bil? Endret 7. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Så fyllesjuk som jeg er idag har jeg aldri vært før. Og siden jeg kun drakk 2 dl sprit igår, må jeg ha ødelagt et etter annet i kroppen siden sist helg, men jeg veit ikke hva. Jeg har også et digert blåmerke på siden av ribbeina fordi jeg tryna oppi en Gilde bakk. Yess. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 har også et digert blåmerke på siden av ribbeina fordi jeg tryna oppi en Gilde bakk. Yess. 7664872[/snapback] Jeg tryna i den berømte farlige trappa på Nickers i går. Jeg klarer ikke å reise meg herfra enda. Venter litt til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Er første gang jeg har fått blåmerker i fylla siden jeg var 15. Æsj. Er litt stolt av det da Er litt søtt, kanskje jeg skal legge det ut i RPP? Jeg tror noen må ha gitt meg party-dop igår. Det må ha vært samboeren min eller katta. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg tror noen må ha gitt meg party-dop igår. Det må ha vært samboeren min eller katta. 7664923[/snapback] Det sier alle som drikker seg drita. Ahh...Endelig hjemme etter evigheter uten internett og alt for lenge uten sim-kort. Ble nesten gal. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det sier alle som drikker seg drita. 7664929[/snapback] Jeg drakk to dl sprit igår, forrige helg klarte jeg over en halvliter og var såvidt fyllesjuk. Jeg tror jeg kanskje endelig har klart å ta knekken på levra siden det gjør sykt vondt i det området. Får dra til legen. Endret 7. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Er første gang jeg har fått blåmerker i fylla siden jeg var 15. Æsj. Er litt stolt av det da Er litt søtt, kanskje jeg skal legge det ut i RPP? Jeg tror noen må ha gitt meg party-dop igår. Det må ha vært samboeren min eller katta. 7664923[/snapback] Katta gjorde det! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 O'hoy, her var det liv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg