Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Must be the reason why I'm king of my castle. Must be the reason why I'm free in my treshold. Must be the reason why I'm king of my castle. Must be the reason why I'm making examples of you. *synge for seg selv og se på kul musikkvideo* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Om man vil quote flere innlegg på en gang, trykker man på "sitat", istedenfor "svar". Da blir "sitat"-knappen rød.Dette gjør du på alle innleggene du vil quote. Så, når du har trykket på "sitat" på alle innleggene som skal siteres, trykker du på "svar nå", ikke "hurtigsvar", men "svar nå". 7663951[/snapback] Kult. Hva du kan Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Det burde vert en fuksjon her at viss du skreiv et innlegg og posta det og viss du skreiv et innlegg til, innen et minutt, så blei det automatisk med i det første Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kult. Hva du kan Visste ikke du, selveste spamhora, det? Haha. :-D Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ueland er her! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Must be the reason why I'm king of my castle.Must be the reason why I'm free in my treshold. Must be the reason why I'm king of my castle. Must be the reason why I'm making examples of you. *synge for seg selv og se på kul musikkvideo* 7664029[/snapback] Digger den sangen, og ghost in the schell er også bra ^^ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hei på deg, Gohan. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Forumet mitt eier! 7663799[/snapback] Forumet ditt er like dødt som Moskva Marits underliv. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Forumet mitt eier! 7663799[/snapback] Forumet ditt er like dødt som Moskva Marits underliv. 7664223[/snapback] Det sier det meste? Fikk denne PM-en her på forumet. Kan noen forklare? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hej!SvenskaFans.com har köpt upp norskefans.net och kommer att bilda sidan norskefans.com tillsammans. SvenskaFans.com har blivit en stor hit i Sverige, och är en av Sveriges största sidor. Vi söker nu därför efter folk som har lust att skriva om sina lag. Det är ett riktigt grymt system ni får använda. Bla. så kan vi ha hur många bilder vi vill på sidan nu. Alla lag får eget forum och egen sida. Jag har fått uppgiften att skrapa ihop skibenter till sidan. Det är därför du har fått detta PMet. Du behöver inte att vara en journalist, men du ska vara en supporter som kommer med sina meningar på norska. Du behöver inte skriva mer än 1-2 artiklar/uken. Vet du om fler som vill skriva för ett lag (vi har om Norge, England, Spania och Europa) så kontakta mig på [email protected]. Är du intresserad? Skicka en email med fullt namn, vilket lag du vill skriva för och en test nyhet. Är du inte intresserad? Gå in på NorskeFans.com sen ditt lags forum och skriv Vi har dragit igång. http://www.norskefans.com Ha det bäst! Erik Holm [email protected] Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Denne fant jeg i lomma i dag. Kan ikke skjønne åssen den har halvert seg helt uten grunn. Andre delen er borte.. Hmm Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks" For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks" For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg... 7664372[/snapback] I amobil sitt har du 6 linjer:) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg bruker HW.no dynamisk, med 1600x1200 i oppløsning, og her har du to linjer med skrift, men tre linjer til sammen. Endret 7. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 I'll go where the action is Ride fast on an endless highway Fly like an eagle high *rocke* God morgen. Enda en søndag, med skole i morgen, og en matteprøve jeg ikke er særlig forberedt til. Yay. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks" For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg... 7664372[/snapback] Glem AIDS, global oppvarming, regnskogen og alt det der. Her har vi et virkelig viktig problem. Nobelpris til han her Plx. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Stille her ja De som vil kan registrere seg på forumet mitt! Hvis en mod leser dette så husk: Hvis du registrerer deg kan du bli mod i forumet mitt Endret 7. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo alle sammen Andeby is i teh house! Hva snakker dere om da? Jeg skal photochoppe en bil i PS men da må jeg finne et bra bilde v en bil først! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo alle sammen Andeby is i teh house! Hva snakker dere om da? Jeg skal photochoppe en bil i PS men da må jeg finne et bra bilde v en bil først! 7664657[/snapback] Vi snakker om forumet mitt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kan du ikke ta både deg og det forumet ditt vekk her ifra? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hallo alle sammen Andeby is i teh house! Hva snakker dere om da? Jeg skal photochoppe en bil i PS men da må jeg finne et bra bilde v en bil først! 7664657[/snapback] Vi snakker om forumet mitt 7664661[/snapback] Prat litt mer om det og få en ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg