Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man vil quote flere innlegg på en gang, trykker man på "sitat", istedenfor "svar". Da blir "sitat"-knappen rød.

Dette gjør du på alle innleggene du vil quote. Så, når du har trykket på "sitat" på alle innleggene som skal siteres, trykker du på "svar nå", ikke "hurtigsvar", men "svar nå".

7663951[/snapback]

Kult. Hva du kan :wee:

Lenke til kommentar
Must be the reason why I'm king of my castle.

Must be the reason why I'm free in my treshold.

Must be the reason why I'm king of my castle.

Must be the reason why I'm making examples of you.

 

 

*synge for seg selv og se på kul musikkvideo*

7664029[/snapback]

Digger den sangen, og ghost in the schell er også bra ^^

Lenke til kommentar
Forumet mitt eier! :mad:

7663799[/snapback]

Forumet ditt er like dødt som Moskva Marits underliv.

7664223[/snapback]

Det sier det meste?

 

Fikk denne PM-en her på forumet. Kan noen forklare?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hej!

SvenskaFans.com har köpt upp norskefans.net och kommer att bilda sidan norskefans.com tillsammans. SvenskaFans.com har blivit en stor hit i Sverige, och är en av Sveriges största sidor. Vi söker nu därför efter folk som har lust att skriva om sina lag. Det är ett riktigt grymt system ni får använda. Bla. så kan vi ha hur många bilder vi vill på sidan nu. Alla lag får eget forum och egen sida.

 

Jag har fått uppgiften att skrapa ihop skibenter till sidan. Det är därför du har fått detta PMet. Du behöver inte att vara en journalist, men du ska vara en supporter som kommer med sina meningar på norska. Du behöver inte skriva mer än 1-2 artiklar/uken. Vet du om fler som vill skriva för ett lag (vi har om Norge, England, Spania och Europa) så kontakta mig på [email protected].

 

Är du intresserad? Skicka en email med fullt namn, vilket lag du vill skriva för och en test nyhet.

Är du inte intresserad? Gå in på NorskeFans.com sen ditt lags forum och skriv

 

Vi har dragit igång.

http://www.norskefans.com

 

Ha det bäst!

Erik Holm

[email protected]

Lenke til kommentar

Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks"

 

For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg...

Lenke til kommentar
Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks"

 

For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg...

7664372[/snapback]

 

I amobil sitt har du 6 linjer:)

Lenke til kommentar
Vet dere hva jeg syntes er dumt? Det med signaturer her på forumet. Den dumme regelen om å ha "4 linjer maks"

 

For hvis jeg har amobils design her på forumet, ender jeg opp å få litt over 2 og en halv linje, med en sigg som er ca. 4 linjer lang i amobils design er kanskje 7 linjer i diskusjon.no sitt design/hw.no sitt design. Uansett, den er bare dum den regelen, når man kan forandre på den sånn. Hvis jeg hadde hatt over 4 linjer, og admin hadde fjernet den, hadde jeg klaget til noen, om det. For hvis jeg er en som henger på amoils forum, og har turer innom her, så har jeg uansett bare 4 linjer sigg maks. Dustete regler spør du meg...

7664372[/snapback]

Glem AIDS, global oppvarming, regnskogen og alt det der. Her har vi et virkelig viktig problem.

 

Nobelpris til han her Plx.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...