jojo123 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Tazte Priv er gøy. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 hihi.. digg det var med dagslys. ikke ovlevd det på minst 3 uker :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 God dag. Dette kan jo bli en riktig fin dag...om en stund skal jeg til byen med en kompis for å spise skikkelig god mat. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Skal snart ta meg en dusj, har bad hair day jeg også... Får straks besøk av en venn, skal på kino senere i dag.. 7663432[/snapback] Jeg vil også på kino. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg vil også på kino. 7663554[/snapback] Kan du ikke bare gå da? Jeg har aldri dratt på kino aleine, men sikkert koslig det. Eller utrolig flaut- Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Tenkte på det. Det kan vel ikke være flaut, og kino er ikke en ''direkte'' sosial situasjon. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Zeromac lagde ny Siste Ordet i forumet mitt :!: Det beste var jo at ;P hadde brukt lang tid på å fikse den egentlige Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Tenkte på det. Det kan vel ikke være flaut, og kino er ikke en ''direkte'' sosial situasjon. 7663575[/snapback] Å gå på kino er omtrent like sosialt som å sitte hjemme i mørket og spille Final Fantasy. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Tenkte på det. Det kan vel ikke være flaut, og kino er ikke en ''direkte'' sosial situasjon. 7663575[/snapback] Om jeg dro på kino her aleine ville det vært litt flaut, siden jeg hadde sikkert møtt på noe jeg kjenner sånn halvveis, og da ville de trodd jeg var stusselig som dro på kino aleine, men bry på dem da Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg = kjeder meg. Sitter fortsatt på LAN, men gidder ikke å spille. Så derfor skal jeg skrive en nerd-ord guide til dere. LOL = Laughing out loud (eller hvordan det skrives) ROFL = rolling on floor laughing ROLF MAO = den norske verianten av Mao. ROFLMAO = Rolling on floor laughing my ass off. Fisk = ÆSJ PWN = skrive feil. asdf = kjent bruker navn. (bokstaver på tastaturet.) Snakkes Lenke til kommentar
sekt Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Det er jo faktisk mange som går på kino alene. Det krever kanskje litt guts, eller at man ikke bryr seg noe om hva andre tenker. Ser jo også folk som går på restaurant alene, eller enda værre, pub alene. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, i går så var en sånn fyr aleine på peppes. Satt og spiste.. Det så litt trist ut Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Søndag.... boooooooring Endret 7. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Søndag.... boooooooring 7663705[/snapback] På mitt forum er det alltid liv Lenke til kommentar
sekt Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Søndag.... boooooooring 7663705[/snapback] Sømdag er jo herlich. Bare slappe av og ikke gjøre noen ting En dag til jobb, men det er fortsatt en hel dag. fiiine greier Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Forumet ditt suger. God morgen, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Altså... Når ble det galt å gå på kino alene? Jeg går i 9/10 tilfeller alene på kino og trives med det Skaffer meg gjerne en plass alene oppe i et hjørne med god oversikt over film og sal og borte fra fjortiser og småunger. Digg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hva er så galt med å gå på kino alene? Jeg har iallfall ingen problem med det selv om jeg selvsagt synes det er mye koseligere å gå med dama eller kompiser. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Å gå på kino alene, det går jo greit, men det ser fortsatt litt stuslig ut. Men det å gå på restaurant alene, det ser stuslig ut. Da blir du heller hjemme og mekker mat. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Haha. Merkelig nok har jeg ikke problemer med verken å gå på kino eller restaurant alene. Endret 7. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg