Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Trondhjem, Tromsø, Bergen... bah Det er da Stavanger som er byen. Jeg planlegger å flytte dit til høsten eller neste høst, så join meg der du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Stavanger har heftig dialekt. Noe av det peneste jeg hører er en jente med den dialekten.. Såh.. da har jeg pusset tennene.. Føler meg roligere nå.. Banansplitt: Avataren din, har du det fullstendige bildet? i need! Endret 7. januar 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stavanger har heftig dialket. Noe av det peneste jeg hører er en jente med den dialekten.. Såh.. da har jeg pusset tennene.. Føler meg roligere nå.. 7662813[/snapback] Åhh..ja.. Jeg blir mo i knærne når kjekke gutter åpner kjeften og prater stavangersk Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stavanger har heftig dialket. Noe av det peneste jeg hører er en jente med den dialekten.. Såh.. da har jeg pusset tennene.. Føler meg roligere nå.. Banansplitt: Avataren din, har du det fullstendige bildet? i need! 7662813[/snapback] Nei huff! De har ikke fin dialekt Skal du ta kveld? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stavanger har heftig dialket. Noe av det peneste jeg hører er en jente med den dialekten.. Såh.. da har jeg pusset tennene.. Føler meg roligere nå.. Banansplitt: Avataren din, har du det fullstendige bildet? i need! 7662813[/snapback] Nei huff! De har ikke fin dialekt Skal du ta kveld? 7662816[/snapback] Overhodet ikke. Men siden jeg er så mye våken må jo tennene på seg en puss uansett! Jeg got stuff to do! Jeg må forresten fjerne en setning i siggen min. Må sette inn at jeg har mye skrivefeil hehe.. Jeg er bare skikkelig noob på å treffe tastene i riktig rekkefølge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stavanger har heftigst dialekt. Irriterende at min er sterkt utblanda med trøndersk. Har bare skarre-r igjen. Samt et og annet ord. Sier "tri" i stedet for tre, "me" i stedet for vi, "eg" i stedet for æ et cetera. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg liker også dialekta mi Og trøndere.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Overhodet ikke. Men siden jeg er så mye våken må jo tennene på seg en puss uansett! Jeg got stuff to do! Jeg må forresten fjerne en setning i siggen min. Må sette inn at jeg har mye skrivefeil hehe.. Jeg er bare skikkelig noob på å treffe tastene i riktig rekkefølge! 7662821[/snapback] Smak og behag Ok da, du kan fjerne en! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 tastaturet mitt er fucka, må bruke skjermtastatur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet bare at jeg AVSKYR trøndersk Og at jeg syns bergensk er den verste av vestlandsdialektene Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Nei, nå stikker jeg å pusser kjeften og så tar jeg kveld Natta folkens. *Natta kos til pus* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet bare at jeg AVSKYR trøndersk Og at jeg syns bergensk er den verste av vestlandsdialektene 7662828[/snapback] Du hadde nok digget min Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Nei, nå stikker jeg å pusser kjeften og så tar jeg kveld Natta folkens. *Natta kos til pus* 7662831[/snapback] Hvorfor? Nå dør tråden ut, og da må jeg benytte nettby til min chatting! MIRANN: Snakke på msn? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet bare at jeg AVSKYR trøndersk Og at jeg syns bergensk er den verste av vestlandsdialektene 7662828[/snapback] Du hadde nok digget min 7662832[/snapback] Hvordan er den? Bastardisk blanding av alt for mye slik som min? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvordan er den? Bastardisk blanding av alt for mye slik som min? 7662839[/snapback] Ingen blanding. Prater litt bredt moldenser Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor? Nå dør tråden ut, og da må jeg benytte nettby til min chatting! 7662835[/snapback] Fordi jeg kan ikke ødelegge døgnrytmen min. Har skole imorgen vet du Doing tha magic *Swizzzzh! gone in 1... 2... 3... <powh!> <gone>* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvordan er den? Bastardisk blanding av alt for mye slik som min? 7662839[/snapback] Ingen blanding. Prater litt bredt moldenser 7662841[/snapback] Ah... Moldenser, den er ikke så ille Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ah...Moldenser, den er ikke så ille 7662849[/snapback] Jeg liker den.. Iiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Support er "fy, fy" i denne tråden og slettes. Jeg har nettop slettet masse innlegg som gikk på et sprsmål fra en bruker som ikke hadde lest reglene her. Rapporteringer tar dere via denne knappen; og ikke denne; Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hvorfor? Nå dør tråden ut, og da må jeg benytte nettby til min chatting! 7662835[/snapback] Fordi jeg kan ikke ødelegge døgnrytmen min. Har skole imorgen vet du Doing tha magic *Swizzzzh! gone in 1... 2... 3... <powh!> <gone>* 7662843[/snapback] Setter på Breaking benjamin - Dance with the devil! Here I stand, helpless and left for dead. Close your eyes, so many days go by. Easy to find what's wrong, harder to find what's right. I believe in you, I can show you that I can see right through all your empty lies. I won't stay long, in this world so wrong. [Chorus:] Say goodbye, as we dance with the devil tonight. Don't you dare look at him in the eye, as we dance with the devil tonight? Trembling, crawling across my skin. Feeling your cold dead eyes, stealing the life of mine. I believe in you, I can show you that I can see right through all your empty lies. I won't last long, in this world so wrong. *cryyyyyy* Natta pus.. sov godt.. Endret 7. januar 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg