Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ska vi slåss? ^^ jeg eier deg luchy. Sånn er det bare. Du snakker 100% knockout dude her! 7662681[/snapback] pfft, du bor i Berlevåg. Your dead meat! 7662686[/snapback] Præhæ! Vi har en historie med slåssing bak oss! Vi er villmenn! YARRR! Men du? vi er så patetiske at det nesten er mosromt nå! Jeg vil vel aldri slåss med deg pusen min! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Oo Du bor i Berlevåg? Dit har jeg alltid skulle dratt. Bare aldri komt så langt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva i alle dager skal du her datasmurf? Dette er Norges svar på texas! Dodger kuler daglig! Det er helvette på jord! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis jeg ikke har hørt om det så er det ikke vits å vite om det! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Præhæ! Vi har en historie med slåssing bak oss! Vi er villmenn! YARRR! Men du? vi er så patetiske at det nesten er mosromt nå! Jeg vil vel aldri slåss med deg pusen min! 7662693[/snapback] Det eneste som finnes i Berlevåg er gamle pensjonerte fiskere som endten er på gammlehjem eller er medlem av "Berlevåg mannskor". Puser sloss ikke. Vi koser bare Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva i alle dager skal du her datasmurf? Dette er Norges svar på texas! Dodger kuler daglig! Det er helvette på jord! 7662701[/snapback] Texas? hah! Byen dør ut snart Er sånn 1000 innbygere Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Berlevåg er også hjem til denne spenstige gjengen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jaa det gjør vi! På vår groteske å voldelige måte.. *knekke nesa på* Mye av det der stemmer faktisk Luchy! Loeve: DIDRIK JO! Har ikke sett den der! Søstra er hawt! tror det er didrik ihvertfall.. henger ikke med de der småungene! hiihi Endret 7. januar 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva i alle dager skal du her datasmurf? Dette er Norges svar på texas! Dodger kuler daglig! Det er helvette på jord! 7662701[/snapback] Vel, farfar bodde der oppe fra han var 7 til han var eldre Rundt 20 tror jeg Og han skulle alltid dra meg med på hurtigruta for å reise hele veien opp og vise meg hvor han bodde... Blei aldri noe av det, og så døde han for et år siden i går. :/ Men får vel bare pakke meg oppover alene. *starte scooteren og kjøre* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Berlevåg er også hjem til denne spenstige gjengen. 7662709[/snapback] Åhhh herregud! spar meg! Har ikke vært borti værre synging på lenge. Snakk om surt! Edit: lol! Stemmen hans sprakk jo nesten Endret 7. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mye av det der stemmer faktisk Luchy! 7662711[/snapback] Flytt fra plassen. Du får ikke noe godt ut av å bo der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Luchy, da har du ikke hørt "The Babes" med Don't speak. Makan til jævlige greier skal du lete lenge etter. Eller når jeg synger "If you want to be happy", men det får du bare høre om du kaprer mobilen min Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er på god vei! Dette er bare min midlertidige boplass. Har ikke bodd her hele livet. faktisk bare 5 år av mine 21.. Bergen here i come! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor er du opprinnelig fra? Hvorfor endte du opp i Berlevåg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor er du opprinnelig fra?Hvorfor endte du opp i Berlevåg? 7662729[/snapback] Er herifra, min familie er herifra. har bodd over hele Norge. Møtt mange mennesker, ingen kan si til meg at du må ut å oppleve noe annet enn berlevåg! Mitt liv er ganske komplisert og en lang historie, går ikke nærmere inn på det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er herifra, min familie er herifra. har bodd over hele Norge. Møtt mange mennesker, ingen kan si til meg at du må ut å oppleve noe annet enn berlevåg! Mitt liv er ganske komplisert og en lang historie, går ikke nærmere inn på det. 7662745[/snapback] Ok, men fint at du skal flytte vekk fra Berlevåg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er jo en grei plass i og for seg.. Men er ufattelig lite som skjer her da.. om 20 år er det en hytteplass tror jeg! Enormt mye fraflytting herfra. Vurderer å finne meg egen plass å bo i enten Tromsø eller Trondheim etter millitæret. bergen er bare pitstopp mens jeg er der! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er jo en grei plass i og for seg.. Men er ufattelig lite som skjer her da..om 20 år er det en hytteplass tror jeg! Enormt mye fraflytting herfra. Vurderer å finne meg egen plass å bo i enten Tromsø eller Trondheim etter millitæret. bergen er bare pitstopp mens jeg er der! 7662754[/snapback] Har ikke selv vært dær på 10 år så vet ikke hvordan det er der oppe nå, men jeg trivdes alltid når jeg var der som liten. Både Trondheim og Tromsø er fine byer, men jeg er fra Tromsø og jeg elsker denne byen så kom hit du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Skal vi bli skikkelig gode kompiser da? ^^ WHaaat?! Jeg har den 586. mest besøkte profilen på nettby! Det er over 100k brukere der! NP: Lisa Lashes - fuck on cocaine Endret 7. januar 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal vi bli skikkelig gode kompiser da? ^^ 7662768[/snapback] Såklart Innom den tiden du flytter opp hit så er jeg 18 og da kommer jeg meg inn på barene/pubene i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg