Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

tenkte det samme. er ikke vanlig å ha voksesmerten i den alderen. ihvertfall ikke så ofte

7662001[/snapback]

Kan jo være jeg kom i puberten sent da for alt du vet :whistle:

7662010[/snapback]

det kan godt hende. men så er voksesmerter mer vanlig i barndommen enn i puberteten og da. du drømmer selv om 160 ja^^ selv drømmer jeg om å nå den siste centimeteren til 180 men er redd det ikke går :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var på Mc'ern idag, tror dere ikke noen fjortis jenter som satt vedsiden av oss begynte å snakke om når de fikk mensen eller..

7661950[/snapback]

 

 

Slår ikke de som satt bak meg på bussen et par uker før jul.

Hadde visstnok akkurat vært og tatt piercing både her og der.

 

Gikk merkelig gjorde et par av de da de skulle av bussen også.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Bundy: "Bundy gjør bare dette mot deg for at du ikke skal legge deg så får du føcka døgnrytme til skolen starter igjen og så får du dårligere karakterer, får deg ikke jobb og må sitte på karl johan resten av livet så Bundy kan komme å le av deg.". Det var sitert fra  Snobjorn, og jeg tror på det. Og foresten, mine yndlingsserier for tiden er "Scrubs" og "Family Guy", så det så! :p

7662019[/snapback]

Det Lørdag, eller teknisk sett søndag, så skjønner ikke hva du stresser etter egentlig..

PS: er man ikke 180 eller høyere som gutt så er man taper da.

Endret av Lubinator
Lenke til kommentar
Bundy: "Bundy gjør bare dette mot deg for at du ikke skal legge deg så får du føcka døgnrytme til skolen starter igjen og så får du dårligere karakterer, får deg ikke jobb og må sitte på karl johan resten av livet så Bundy kan komme å le av deg.". Det var sitert fra  Snobjorn, og jeg tror på det. Og foresten, mine yndlingsserier for tiden er "Scrubs" og "Family Guy", så det så! :p

7662019[/snapback]

Har du ad/hd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du kan få noen cm av meg.

7662038[/snapback]

Gi dem til meg!

7662041[/snapback]

 

Nok til alle. Er ikke så høy, men kunne godt vært noen cm mindre.

Lenke til kommentar
Bundy: "Bundy gjør bare dette mot deg for at du ikke skal legge deg så får du føcka døgnrytme til skolen starter igjen og så får du dårligere karakterer, får deg ikke jobb og må sitte på karl johan resten av livet så Bundy kan komme å le av deg.". Det var sitert fra  Snobjorn, og jeg tror på det. Og foresten, mine yndlingsserier for tiden er "Scrubs" og "Family Guy", så det så! :p

7662019[/snapback]

Har du ad/hd?

7662044[/snapback]

Jeg har adhd! Helt sant! Ja det er det hehe jo tror du meg ikke? :D

 

Du kan få noen cm av meg.

7662038[/snapback]

:yes:

 

Hadde det enda gått ann :(

7662047[/snapback]

Kjøp det på ebay.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...