Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

var på Mc'ern idag, tror dere ikke noen fjortis jenter som satt vedsiden av oss begynte å snakke om når de fikk mensen eller.. :sick: i tillegg så var det noe feil med milkshake maskinen dems, så det smakte såpe av milkshake'n. blir nok en god stund til neste gang jeg er innomm Mc'ern ja. ikke at jeg pleier å være der ofte uansett men.... velvel, tilbake til fight club :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var på Mc'ern idag, tror dere ikke noen fjortis jenter som satt vedsiden av oss begynte å snakke om når de fikk mensen eller.. :sick: i tillegg så var det noe feil med milkshake maskinen dems, så det smakte såpe av milkshake'n. blir nok en god stund til neste gang jeg er innomm Mc'ern ja. ikke at jeg pleier å være der ofte uansett men.... velvel, tilbake til fight club  :wee:

7661950[/snapback]

Ikke snakk om sånt, jeg spiser her :sick:

Lenke til kommentar
Jeg har voksesmerter, jeg kan ikke legge meg uansett. Jeg har voksesmerter tre ganger i måneden, men vokser ikke - tror kroppen har glemt en viktig del av denne prosessen.

 

Og det har ikke slått deg at det kanskje ikke er voksesmerter, men noe annet som kjennes ut som voksesmerter? :p

7661975[/snapback]

tenkte det samme. er ikke vanlig å ha voksesmerten i den alderen. ihvertfall ikke så ofte

Lenke til kommentar
Bundy er god til å bake boller, han.

7661974[/snapback]

Han klarer ikke kna. :(

 

darkness: Jo, det er voksesmerter. Det har bestemor sagt, og hennes ord er lov. Tror alle lever i håpet om at jeg skal tippe over 1,60.

7661997[/snapback]

 

Med tanke på alderen din, og det faktumet at du er jente, så er ikke det så veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar

Bundy: "Bundy gjør bare dette mot deg for at du ikke skal legge deg så får du føcka døgnrytme til skolen starter igjen og så får du dårligere karakterer, får deg ikke jobb og må sitte på karl johan resten av livet så Bundy kan komme å le av deg.". Det var sitert fra Snobjorn, og jeg tror på det. Og foresten, mine yndlingsserier for tiden er "Scrubs" og "Family Guy", så det så! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...