Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg elsker når man har hatt filmkveld og man sitter med resten av godteriet etterpå når personen har dratt. Bare jeg som er sånn?  :blush:
Så absolutt ikke! Ah, deilig med folk som setter igjen litervis av Cola, og slikt.

Da er det rett ned i sofaen og sett på en ny film, for å si det sånn. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ferdigbygde pcer er best synes jeg å. Men som jeg som ikke har så mye peiling å ikke tør å røre så mye ting inni kabinettet, så blir det vanskelig å oppgradere delene når den tiden kommer! Må få noen av vennene mine til og fikse det for meg som jeg fikk første gang PCen skulle bygges :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg elsker når man har hatt filmkveld og man sitter med resten av godteriet etterpå når personen har dratt. Bare jeg som er sånn?  :blush:

7661639[/snapback]

 

Jeg liker ikke å være i den situasjonen. Føler meg pliktet til å spise opp absolutt alt og det ender sjeldent bra.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å være i den situasjonen. Føler meg pliktet til å spise opp absolutt alt og det ender sjeldent bra.

7661648[/snapback]

Haha, jeg føler meg også "pliktet" til å spise opp alt. :whistle:

 

I morgen skal elektrikerkompisen min fikse transformateren på badet og sette inn nye downlights osv, blir knall å se på. Kanskje jeg baker boller til han.

 

Bundy: Jeg vet, men det er lørdag jo.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...